The devil is in the details.
naja waar slaat dat op
ik denk dat de meeste mensen die games spelen rond de 15/16 zijn
* intoxicated kickt altijd op koplampen van auto's in het donker Vooral die van GT3 op de PS2 zijn best gaaf, maar hieronder heb ik even een screenshot gemaakt van 4x4 Evolution. Het ding ziet er het beste uit als je je monitor zo donker zet, dat alles zwart is behalve de auto zelf. Zo werk ik altijd met m'n computer btw.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
dan kan je het toch via iemand anders zn identiteit regelen?Op dinsdag 25 september 2001 16:31 schreef Terr het volgende:
[afbeelding]
EVE ziet er erg mooi uit. Jammer dat je min. 18 jaar moet zijn als je beta tester wilt worden
dat zou illegaal zijnOp dinsdag 25 september 2001 17:09 schreef paparoach het volgende:
[..]
dan kan je het toch via iemand anders zn identiteit regelen?
zie er zeker cool uit zo donkerOp dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef bramvrzt het volgende:
* Hahn kickt altijd op koplampen van auto's in het donker Vooral die van GT3 op de PS2 zijn best gaaf, maar hieronder heb ik even een screenshot gemaakt van 4x4 Evolution. Het ding ziet er het beste uit als je je monitor zo donker zet, dat alles zwart is behalve de auto zelf. Zo werk ik altijd met m'n computer btw.
[afbeelding]
Idd. Bij mij is het nu dus m'n desktop backgroundOp dinsdag 25 september 2001 17:45 schreef Marc00 het volgende:
zie er zeker cool uit zo donker
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Ik ben TEGEN 4x4.
Ik had een beetje met de savegame zitten kloten, was men save weg. Wilde ik de volgende dag de backup (jaja
) terugzetten, had mijn broertje een hele tijd gespeeld, werd ie boos.
Dus bleef die half corrupte savegame staan, en later was ik weer alles kwijt, en nu haat ik het
Maar ik ga het zo toch nog ff spelen.
Kijken of ik er ook zulke leuke screenshots uit kan krijgen
Ik had een beetje met de savegame zitten kloten, was men save weg. Wilde ik de volgende dag de backup (jaja
Dus bleef die half corrupte savegame staan, en later was ik weer alles kwijt, en nu haat ik het
Maar ik ga het zo toch nog ff spelen.
Kijken of ik er ook zulke leuke screenshots uit kan krijgen
Verwijderd
Het heeft te maken met de Non-Disclosure Agreement, het is niet hun eigen keus.Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef Marc00 het volgende:
naja waar slaat dat opik denk dat de meeste mensen die games spelen rond de 15/16 zijn
Omdat van die mensen het grooste deel niet verder komt dan "dit suckt" en "dat rules".Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef Marc00 het volgende:
naja waar slaat dat opik denk dat de meeste mensen die games spelen rond de 15/16 zijn
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Pagina: 1