nice shot

Pagina: 1
Acties:

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:37
Nee dit gaat niet over een shooter, maar ik wil wel eens weten wat andere de mooiste (screen)shots vinden van een spel. Dus post hier je mooiste shots die je ooit gezien hebt :) Je mag het ook van internet afhalen dus het hoeft niet van een spel die je gespeeld hebt te zijn.

The devil is in the details.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.eve-online.com/screenshots/15052001/08f.jpg

EVE ziet er erg mooi uit. Jammer dat je min. 18 jaar moet zijn als je beta tester wilt worden ;(

• Hahn
naja waar slaat dat op |:( ik denk dat de meeste mensen die games spelen rond de 15/16 zijn

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

* intoxicated kickt altijd op koplampen van auto's in het donker Vooral die van GT3 op de PS2 zijn best gaaf, maar hieronder heb ik even een screenshot gemaakt van 4x4 Evolution. Het ding ziet er het beste uit als je je monitor zo donker zet, dat alles zwart is behalve de auto zelf. Zo werk ik altijd met m'n computer btw.

Afbeeldingslocatie: http://www.bramvrzt.f2s.com/sshots/nightshot.jpg

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• Papa Roach
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 16:31 schreef Terr het volgende:
[afbeelding]

EVE ziet er erg mooi uit. Jammer dat je min. 18 jaar moet zijn als je beta tester wilt worden ;(
dan kan je het toch via iemand anders zn identiteit regelen?

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op dinsdag 25 september 2001 17:09 schreef paparoach het volgende:

[..]

dan kan je het toch via iemand anders zn identiteit regelen?
dat zou illegaal zijn >:)

• Hahn
Op dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef bramvrzt het volgende:
* Hahn kickt altijd op koplampen van auto's in het donker Vooral die van GT3 op de PS2 zijn best gaaf, maar hieronder heb ik even een screenshot gemaakt van 4x4 Evolution. Het ding ziet er het beste uit als je je monitor zo donker zet, dat alles zwart is behalve de auto zelf. Zo werk ik altijd met m'n computer btw.

[afbeelding]
zie er zeker cool uit zo donker

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Op dinsdag 25 september 2001 17:45 schreef Marc00 het volgende:
zie er zeker cool uit zo donker
Idd. Bij mij is het nu dus m'n desktop background :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Ik ben TEGEN 4x4.

Ik had een beetje met de savegame zitten kloten, was men save weg. Wilde ik de volgende dag de backup (jaja :)) terugzetten, had mijn broertje een hele tijd gespeeld, werd ie boos.

Dus bleef die half corrupte savegame staan, en later was ik weer alles kwijt, en nu haat ik het :)

Maar ik ga het zo toch nog ff spelen.

Kijken of ik er ook zulke leuke screenshots uit kan krijgen :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef Marc00 het volgende:
naja waar slaat dat op |:( ik denk dat de meeste mensen die games spelen rond de 15/16 zijn
Het heeft te maken met de Non-Disclosure Agreement, het is niet hun eigen keus.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 25 september 2001 16:38 schreef Marc00 het volgende:
Omdat van die mensen het grooste deel niet verder komt dan "dit suckt" en "dat rules".

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1