X-files the game

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TheShadow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 08:56

TheShadow

Automonteur in hart en nieren

Topicstarter
Ik zit vast op een bepaald punt in het spel. |:( Heeft iemand misschien een url waar ik hints kan vinden of weten jullie misschien zelf wat van dit spel af? (Ik weet het, 't is een tijd geleden)

Alvast bedankt allemaal.

Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:28

Flexx

This side up

Als je ff vertelt waar je vast zit.

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:51

Jox444

Honestly....

Wooow oude chap, das lang geleden dat ik die heb uitgespeeld!.....

Het is FRIET!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb m laastst bij de free gehaald voor 20 piek, ben er nog steeds niet aan begonnen maar ga dat binnenkort zeker doen :P

PIII 800@804 Mhz

• esteis
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-01 11:01
Roep ff waar je vast zit dan! :)

• Noedelsupke
is het een groot spel???? en doet een adventure fan er lang over om het uit te spelen???? ik dacht 7 cd's voor 20 piek dat zal niet teveel zijn voor het aantal uur dat je erachter zit :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Tja, het zijn allemaal videobelden dus je gaat er snel doorheen. Vooral de latste drie ofzo, omdat daar het spel wat minder linear wordt maar dus ook veel meer video kost. Na de intro zie je scully en mulder eignelijk pas vanaf de laatste 2 of 3 cd's.

• BAVAROIS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-01 18:42
Jah, idd. erg leuk spel.
Maaruh waar zit je vast :?
Je kan ook zelf hulp inroepen van het spel, hoe deed je dat ook alweer?
CTRL A ofzo

Een pessimist is een realistische optimist

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

je kon ingame hints aanzetten, was ook wel nodig, echt belachelijk, moet je op een gegeven moment een kogel in een balk in een schuur vinden, jaja. Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/got/frown.gif

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01 19:50
Ik had 'm gekregen bij een abonnement op PC-Zone op al die losse ceedeetjes.
Maar nu heb ik 'm ook op DVD gekregen bij m'n retail Pioneer DVD-speler. :)

Maar ik heb nog steeds geen tijd gemaakt om 'm te spelen |:(

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 13:22 schreef Epitome het volgende:
Ik had 'm gekregen bij een abonnement op PC-Zone op al die losse ceedeetjes.
Maar nu heb ik 'm ook op DVD gekregen bij m'n retail Pioneer DVD-speler. :)

Maar ik heb nog steeds geen tijd gemaakt om 'm te spelen |:(
same here, heb zin om eraan te beginnen maar kom er gewoon niet aan toe :(

PIII 800@804 Mhz

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Dat is lang lang lang geleden zeg. Hij is wel kort en redelijk makkelijk uit te spelen maar ik vond hem toch wel erg origineel en leuk gedaan. Heb ik met zeer veel plezier gespeeld! :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Nou, Ik ZAT vast todat ik zelf na lang zoeken zelf een walktrough heb ontdekt. Dat kwam weer omdat het me te lang duurde voordat er eens gereageerd werd op deze topic... |:(

Anyway, ik zat vast op het moment dat je samen met agent Astadourian op zoek naar aanwijzingen bent naar aanwijzingen op de Tarakan. Ik kwam er achter dat ik verkeerde dingen tegen haar had gezegd waardoor ze het russische boek niet wou vertalen. |:( Dus, dat betekende dat ik weer van voor af aan kon beginnen omdat ik maar 1 savegame had... Zorg er allemaal dus voor dat je op verschillende momenten een andere savegame maakt en speciaal op de momenten dat je verschillende keuzes hebt. B-)
Maar het is inderdaad een vet spel. Heb m geleend van de bib en omdat ik er eerder nog geen computer voor had en hij altijd uitgeleend was heb ik m nu pas. Dat gedoe met die kogel ken ik ook jah. Dan moet je "artificial intuition" aanzetten in het options/gameplay menu.

By the way, Het password voor je workstation in het spel is "shiloh" *D

Bedankt nog aan iedereen die ezocht heeft

Verwijderd

Hmm, aan het eind van het spel kun je inderdad verkerde stappen nemen waar je pas later achter komt, maar waar je nu nog bent niet zoveel. Dat boekje kon ook jouw mannetje vertalen hoor. Ze zou je dan alleen wat minder vertrouwen en een kleiner kans zijn voor een relatie met haar. :)

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Nou ik zat toch echt vast... Die lijkschouwer moet op de TARAKAN bij je komen maar die kwam maar niet... Verder kon ik ook nergens wat beginnen.

Ik vindt trouwens verderop de inval in het pakhuis (de shooting scene) wel leuk gemaakt... Ook met die informant die Mulder eerder ook informeerde is grappig. Die geeft je dat superpuntige wapen. Dat is toch voor die lui die met "the black oil" besmet zijn?
Daar ben ik nu. En dat met die vrouwelijke agente is wel waar... Op een andere manier deed ze niet boos ofzo tegen me maar als je uit de hoogte doet bij Wong's lijkschouwing pakt ze je terug.

Greetzzzz

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op woensdag 26 september 2001 19:17 schreef TheShadow het volgende:
Dat puntige wapen is tegen de bountyhunters... die van uiterlijk kunnen veranderen, tegen black oil is al een tegengif gevonden door de russen geloof ik.

Steam

• TheShadow

TheShadow

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 19:28 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Dat puntige wapen is tegen de bountyhunters... die van uiterlijk kunnen veranderen, tegen black oil is al een tegengif gevonden door de russen geloof ik.
Klopt als een bus. Die moet je bij diegenen in de nek douwen en dan komt er een of ander groen goedje uit..
Wie is dan die gozer die je in die bouwkeet met de bom overmeesterd en opsluit? Die heeft wel iets met z'n ogen. Ook black oil? Ik heb x-files altijd errug kewl gevonden B-) alleen snapte ik sommige dingen niet altijd..

Owja, als je er niet uitkomt (het spel) kun je ook nog aan Shanks vragen of die je aantekeningen (van je apple koektrommel PDA) wil nakijken. Die geeft je dan een aanwijzing..

Pagina: 1