Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Tja, er loopt ook al een discussie over in LA ( [topic=237279/1/50] ), maar dat is meer een discussie over de nieuwsposters in het algemeen.Op dinsdag 25 september 2001 15:56 schreef gellie het volgende:
Teac komt met CD-trasher
vraag me nu eigenlijks er eigenlijk hier wel inzichtvolle reactie bij geplaatst kunnen worden, die er nu staan voegen dus echt helemaal niks toe aan de "content", volgens mij kun je dit soort nieuws postings beter maar laten liggen
opzoch wel grappig nieuws maar what the F@#$ voegt dit nou toe
CD mislukt of wat dan ook er zijn makkelijkere oplossingen voor lijkt me....

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Het artikel heeft hooguit enige 'kijk eens wat die gekken nu weer bedacht hebben' waarde.
Bijster zinvol durf ik het iig niet te noemen.
Imho een beetje zonde om je modtijd/punten aan te spenderen.
Bijster zinvol durf ik het iig niet te noemen.
Imho een beetje zonde om je modtijd/punten aan te spenderen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Ja hier zijn dus de shorts voor. Ff wat anders tussen door. Het is toch niet nodig om bij alle nieuwspostings inzichtvolle reacties te plaatsen zodat je karma zo hoog mogelijk wordt?
Neuh maar zo bedoel ik dat dus ook niet 
Dit lijkt me nu echt een posting die niet echt waarde toevoegt aan de/het content wat tweakers.net wil
Dit zijn de news items waar velen geen waarde aan hechten, dit werkt imho alleen maar "flut reactie's" op, grof weg gezegd vervuiling voor het content, en zonde voor de modpoints die in andere draden nog prima van pas komen
Dit soort nieuws mag best, maar dan zou je het moeten kunnen blokken voor karma en modpoints
of als "grap van de week" euh de not wannahaves ofzo en dus geen verspilling van modpoints en kamrahoertjes....
Dit lijkt me nu echt een posting die niet echt waarde toevoegt aan de/het content wat tweakers.net wil
Dit zijn de news items waar velen geen waarde aan hechten, dit werkt imho alleen maar "flut reactie's" op, grof weg gezegd vervuiling voor het content, en zonde voor de modpoints die in andere draden nog prima van pas komen
Dit soort nieuws mag best, maar dan zou je het moeten kunnen blokken voor karma en modpoints
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Een beetje een telegraafberichtje mag af en toe best wel. Ik vind niet dat we het op die manier te serieus moeten nemen. En ik vind het absoluut een grappig wetenswaardigheidje (en inderdaad meer ook niet). Een beetje luchtige nieuwsposting hoort er wat mij betreft net zo goed bij. En dan inderdaad bij voorkeur in de shorts. Er valt niet veel echt inzichtsvols/interessants/informatiefs over te zeggen. Misschien is het dan idee om een maximale reactiescore in te stellen.Op dinsdag 25 september 2001 17:14 maakte gellie zich ietwat druk om wannahaves:
[...]
Van de andere kant is het nieuws er niet voor het modsysteem maar andersom. Ik zie het modsysteem slechts als gelaagd filter voor de aanvullende reacties op het nieuws die samen de informaties bevatten ide ik door een niveauinstelling binnen krijg. Het modpuntensysteem moet dus bij een dergelijk luchtige posting ook functioneren.
Ergens ben ik het dus met je eens, maar het is voor mij geen bron van frustratie wat betreft hoererij en puntenverkwisting. Gewoon in eerste instantie niet gelijk opduiken met modden en na een halve dag de extremen eruit filteren. Klaar. En als je dat zonde van je tijd vind dan laat je het aan iemand anders over die er op duikt, zoals ik.
3 x 3
16 x 2
6 x 1
4 x 0
Dat vind ik een redelijke scoreverdeling voor luchtig nieuws.
En ik vind het een grappig en zinvol artikel, weet ik nu ook weer dat dat bestaat en dat we dat dus ook nodig hebben bij de automatisering. Evenmin als een papierversnipperaar is 't apparaat is ook helemaal niet nutteloos!
Helaas dan maar dat de reacties van een lager niveau zijn dan bij andere verhalen e.d.
Helaas dan maar dat de reacties van een lager niveau zijn dan bij andere verhalen e.d.
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Pagina: 1