DVD speler Stand Alone regio vrij sterk afgeprijsd

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

• Yuri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 00:23
Hallo Mensen,

Ik zag net een erg mooie aanbieding!!! Ongelooflijk afgeprijsd! Check it!! de Revoy DVD speler Stand Alone

ACI-Computers

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT]

Verwijderd

En jij bent zeker een of andere leipo die bij die winkel werkt..??? Een beetje je eigen zooi aan lopen prijzen bij de hier.......... Mag volges mij niet. RTFF (read the f*cking faq) >:)

• Yuri
Op dinsdag 25 september 2001 16:04 schreef Freaky_Me het volgende:
En jij bent zeker een of andere leipo die bij die winkel werkt..??? Een beetje je eigen zooi aan lopen prijzen bij de hier.......... Mag volges mij niet. RTFF (read the f*cking faq) >:)
En jij kan zeker niet kijken??? Kijk eens naar die prijs man dan zie je het wel! naar de

van:
voor:
prijzen kijken! Dan zie je wel iets wat niet klopt! :)

En nee ik werk daar niet. Ik woon in Kampen en dat zaakie zit in Zoetermeer lijkt me niet he?! :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:10

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef Yuri het volgende:

[..]

En jij kan zeker niet kijken??? Kijk eens naar die prijs man dan zie je het wel! naar de

van:
voor:
prijzen kijken! Dan zie je wel iets wat niet klopt! :)

En nee ik werk daar niet. Ik woon in Kampen en dat zaakie zit in Zoetermeer lijkt me niet he?! :)
Moest even kijken... :) Tis nog duur ook :) LoL :)

Wheheghehe :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

• Yuri
Als dit niet de puurste vorm van klant misleiding is dan weet ik het ook niet!!!

Verwijderd

Jeetje, dat scheelt toch mooi even f9200,-!!! Ik denk dat ik hem morgen meteen maar op ga halen, aangezien die dingen nu natuurlijk de winkels uitvliegen. Hopelijk kan ik er nog eentje bemachtigen! :P

Verwijderd

OK OK :P....
I get the point. K had nog niet naar de advert gekeken. Ik d8 dat je weer eens zo'n gast was die ze eigen zooi wil verkopen hier :) :o :z

Verwijderd

Lol...ik heb ff een meeltje naar die gasten gestuurd....Kijken wat voor reactie ik krijg >:)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 12:33

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Grappig, alleen weinig serieus. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.