Toon posts:

nou krijg ik binnekort waarschijnelijk een 155mbit

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nou krijg ik binnekort waarschijnelijk een 155 mbit lijn en nou wou ik een speciaal soort hosting bedrijf willen gaan neerzetten ik wou dit gaan bieden :

er kunnen maar 5 mensen een verbinding krijgen
ze kunnne bij mij 25 mbit bandbreedte huren met oneindig mb dataverkeer ja jullie horen het goed echt oneindig geen addertjes. de kosten zouden dan rond de 6 a 7000 gulden per maand worden en mensen mogen dan 4 servers bij mij neerzetten verder zit er niks bij duz geen domain enz en het contract moet op jaarbasis zijn.

zijn er mensen die dit wat wel lijkt? is de prijs te duur of mag ik dit hier wel voor vragen?

alvast bedankt owja dit is alleen om te vragen of er mensen zijn die dit wat wel lijkt als er inderdaad mensen zijn die dit cool vinden dan kan ik kijken of ik dit plan wil door laten gaan.

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-05 08:21

supersook

Professioneel prutser

vraag nr. 1 >> waar zit de verbinding aangeknoopt?

Verwijderd

Topicstarter
hoebedoel je dat? de verbinding krijg ik via kpn aan de cityring de verbinding is het probleem niet maar ik moet zeker zijn dat ik die 5 klanten heb anders gaat het niet door jammer genoeg
en vandaag heb ik alle informatie gekregen die ik wou de verbinding heet flexistream

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Op dinsdag 25 september 2001 15:42 schreef tomazzz het volgende:

[knip]
Wil je zakelijke klanten of particulier ?
Voor particulier is dit erg duur namelijk.

Motor onderhoud bijhouden

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

oneindig geen addertjes
Zolang het maar niet meer is dan 270GB per dag :) .

Verwijderd

Topicstarter
zakelijk ik weet dat het aan de dure kant is voor particulier maar denk ook aan de mogelijk heden een ftp server die dag en nacht in gebruik is door mensen die zitten te downloaden dataverkeer is echt oneindig!!!!
want ik hoef zelf ook niet te betalen voor dataverkeer daarom kan ik dit aanbieden

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 23:29
Weer iemand met een verkapt marktonderzoek (hint ACM...)

Het klinkt allemaal leuk maar alleen een verbinding is natuurlijk te weinig. Hoe zit het met de dataruimte waar de server komt te staan? Brandveiligheid? 24/7 toegang tot server ruimte? Uptime garanties, etc...

Verwijderd

Topicstarter
we hebben nog geen ruimte waar de servers kunnen worden gezet dat kunnen we pas gaan uitzoeken als we weten dat er geintereseerde zijn

• The Source
  • Laatst online: 05-05 23:29
Ik zou mijn server niet bij iemand willen neerzetten die 2 maanden geleden het verschil nog niet wist tussen 10 en 100 mbit ( zie [topic=185544/1/60] ).

Maar als dit doorgaat kun je eindelijk met je warez server gaan beginnen is het niet???

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:44

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 25 september 2001 15:53 schreef tomazzz het volgende:
we hebben nog geen ruimte waar de servers kunnen worden gezet dat kunnen we pas gaan uitzoeken als we weten dat er geintereseerde zijn
Sorry hoor, maar het klinkt allemaal niet profi. Dan vindt ik zoveel geld niet echt goedkoop..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Topicstarter
jaja ik heb me er in verdiept en ik niet alleen ik heb een buur die er nogal veel van weet en die bij kpn werkt duz vandaar

• igmar
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

er kunnen maar 5 mensen een verbinding krijgen
ze kunnne bij mij 25 mbit bandbreedte huren met oneindig mb dataverkeer ja jullie horen het goed echt oneindig geen addertjes. de kosten zouden dan rond de 6 a 7000 gulden per maand worden en mensen mogen dan 4 servers bij mij neerzetten verder zit er niks bij duz geen domain enz en het contract moet op jaarbasis zijn.
Yeah right.. Eerst maar zorgen dat je de zaken voor elkaar hebt, daarna praten we verder. KPN is niet zo dom om zomaar iedereen 155 mbit te gaan geven.

Verwijderd

Topicstarter
ok en waar vind je een hostingbedrijf die je unlimited dataverkeer bied? inderdaad nergens wij doen dat duz wel daar mag vind ik ook wel een prijsje aanzitten toch?

Verwijderd

Topicstarter
doe aub niet zo hatelijk ik heb gewoon een idee en ik weet zeker dat ik die verbinding kan krijgen duz ff geen gezeur over die verbinding goed? wie zou er geintereseerd zijn als ik een ruimte heb voor de servers en voor 5 mensen een 25 mbit verbinding heb met unlimited dataverkeer en ze mogen dan 4 servers bij mij zetten voor 6a7 duizend gulden per maand

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Beetje veel geld 6 a 7000 als je bekijkt dat 25 Mbit ongeveer 5*Asdl is en dan zit je nog niet aan de 2000 piek.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
en is dat unlimited dataverkeer? en jij zegt dat adsl 2000 gulden kost voor 25 mbit denk het toch echt niet

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:20
6 a 7000 is niet veel hoor... jij hebt zeker nog nooit prijzen voor vaste lijnen gezien, en de prijs per gigabyte die daar vaak bij zit.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
5 x ADSL? 25 x ADSL Fast bedoel je zeker...

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 25 september 2001 16:14 schreef djexplo het volgende:
Beetje veel geld 6 a 7000 als je bekijkt dat 25 Mbit ongeveer 5*Asdl is en dan zit je nog niet aan de 2000 piek.
Bovendien vertel je niets over de hosting van de servers enzo, ook belangerijk. Ook moet een bedrijf zekerheid hebben, want als je na 6 maanden faiet bent, wat dan? (Kans is groot als ik je zo hoor...)

Denk dat je de kans die je hierin ziet overschat. Ga eerst eens goed onderzoek doen naar je kosten en baten.

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

Verwijderd

Topicstarter
ok heeft iemand dan nog tips om me op weg te helpen waar moet ik aan denken kwa server ruimte etc?

• HGM
  • Niet online

HGM

Op dinsdag 25 september 2001 16:20 schreef tomazzz het volgende:
ok heeft iemand dan nog tips om me op weg te helpen waar moet ik aan denken kwa server ruimte etc?
in de buurt van je datalijnen??

Tjees man ga eerst een businessplan(netje) opstellen ofzo, dit wordt zo toch niets??

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

uptime garantie? als de lijn eruit ligt (is behalve versatel kpn ook goed in), wattan?

als de boel in de fik vliegt? wattan?

mij dunkt dat als je zo'n vraag op GoT post, je nog maar beter wat onderzoek kan plegen. D'r zit meer aan vast dan een lieslijntje vastknopen... :Z

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Verwijderd

Wat een randebiel, net alsof ik of andere jongeren 6 a 7 duizend gulden te besteden hebben, k'zou het in een rijkere tweakers-buurt gaan proberen.

• NiGeLaToR

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op dinsdag 25 september 2001 16:27 schreef minipolopikoler het volgende:
Wat een randebiel, net alsof ik of andere jongeren 6 a 7 duizend gulden te besteden hebben, k'zou het in een rijkere tweakers-buurt gaan proberen.
Njah, die hebben er geen vertrouwen in en vinden 6-7 rooitjes ook duur hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
ok ik laat het wel horen tot ik het beter heb uitgewerkt en ik nog meer weet tot dan

Verwijderd

OMG...daar hebben we die 15 jarige gup met z'n warezzz-server weer.

Ga naar school.
Maak vrienden.
Get laid. :Z

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 16:50 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
OMG...daar hebben we die 15 jarige gup met z'n warezzz-server weer.

Ga naar school.
Maak vrienden.
Get laid. :Z
't is toch wat hé, lachwekkend (zielig) eigenlijk....

Verwijderd

Topicstarter
genoeg vrienden alleen leuke plannen heb ik en ik vraag alleen wat duz chill out

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 13:17
en paz duz je taalgebruik aan , dat staat ook netter

en ga er eens op uit bij je kpn man zelf, die weet toch hoe het zit met security en uptime van lijnen ??????

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

idd, een 'verkapt marktonderzoek'.

En zelfs een verkapte 'ik zoek klanten'
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.