[tnet] nieuwsposters onsuccesvol?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
er zijn pas dacht ik 14 nieuwsposters aangenomen. daarbij nog es 6 tot 8 vaste nieuwsposters dus dat maakt al minimaal 20 posters. lijkt me toch dat die allemaal 1 artikeltje per dag kunnen schrijven?

er was pas gezegd dat t.net het aantal posts op wou schroeven, nadat de nieuwe posters kwamen ging dat effe goed maar het lijkt naar mijn mening al weer wat uitgestorven. de meuktracker doet wel goed vindt ik maar kort nieuws en gewoon nieuws is redelijk magertjes vergeleken met jullie eigen verwachtingen.

of zijn hebben de nieuwe nieuwsposters al geen zin meer.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Helaas is niet iedereen zo fanatiek als wij graag zouden willen zien.

We hebben 21 man die zichzelf 'actief' noemen en daarvan is maar een heel klein deel dat ook echt gemiddeld één post per dag doet. Het is zelfs al moeilijk om van iedereen antwoord te krijgen op de wekelijkse planning :{.

Over iets meer dan een maand is de proeftijd van de nieuwe mensen voorbij, het kan zijn dat er dan weer plaats vrijkomt voor vers bloed.

Professioneel Hyves-weigeraar

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmmm da's vervelend ja

ook merk ik dat sommige artikelen wel van een erg laag niveau zijn, gewoon niet fijn om te lezen

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 15:51 schreef Flat© het volgende:
hmmm da's vervelend ja

ook merk ik dat sommige artikelen wel van een erg laag niveau zijn, gewoon niet fijn om te lezen
linkjes + argumenten graag :)

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

deze bijvoorbeeld eentje waar ik aan twijfel of er echt waarde in zit :?
euh dit is de link naar /sub16 waar het draadje in voorkomt
[topic=237303/1/25]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Op dinsdag 25 september 2001 15:43 schreef WouterTinus het volgende:
....
Over iets meer dan een maand is de proeftijd van de nieuwe mensen voorbij, het kan zijn dat er dan weer plaats vrijkomt voor vers bloed.
'K hoop het :) .
Moet nog wel ff toevoegen aan mijn sollicitatie dat ik nu kabel internet heb..

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 15:52 schreef RobinVR het volgende:

[..]

linkjes + argumenten graag :)
:)

Je weet echt wel waar we het over hebben vriend :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 17:08 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

:)

Je weet echt wel waar we het over hebben vriend :)
somethings smelly here ;)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op dinsdag 25 september 2001 15:43 schreef WouterTinus het volgende:
Al deze nieuwsposters hebben ondertussen de status T.net nieuwsposter ed gekregen, was het het dan niet (veel) beter geweest deze mensen een andere titel te geven en deze na de proeftijd permanent te maken cq weer te deleten??

Ook ik moet zeggen dat het nieuwspeil wel erg drastisch omlaag is gegaan na een korte opleving...

• Bigs
  • Niet online
Haal wat mensen bij Fok! weg.. die hebben echt enorme veelheden nieuws de laatste tijd :)

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 25 september 2001 17:55 schreef HGM het volgende:
Al deze nieuwsposters hebben ondertussen de status T.net nieuwsposter ed gekregen, was het het dan niet (veel) beter geweest deze mensen een andere titel te geven en deze na de proeftijd permanent te maken cq weer te deleten??
... want... :?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 25 september 2001 18:02 schreef Bigs het volgende:
Haal wat mensen bij Fok! weg.. die hebben echt enorme veelheden nieuws de laatste tijd :)
Die copy-pasten ook alles :P

Nieuwsposten voor T.net is hard werken.

• HGM
  • Niet online

HGM

Op dinsdag 25 september 2001 18:04 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

... want... :?
dan hebben we meer de drive om hun best te doen en hun felbegeerde (??) status vast te houden. Het zal toch niet zo zijn dat al deze nieuwe posters strax 'aangenomen' worden??

ps ik bedoel dus de status op GoT

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Hmja, maar de meeste nieuwsposters zijn niet echt actief op GoT :). Ik vermoed zelf dat mensen gewoon veel te makkelijk denken over het werk.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm niet actief op GoT :? hm Wouter >:) ik probeer als submitter jullie soms toch heel wat werek te verschaffen hoor :)

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 25 september 2001 20:26 schreef gellie het volgende:
hm niet actief op GoT :? hm Wouter >:) ik probeer als submitter jullie soms toch heel wat werek te verschaffen hoor :)
Het gaat over posters, niet submitters :)

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

hm zonder de submitters hadden jullie nog veel meer te doen :P
wees blij met ons joh ;)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 18:02 schreef Bigs het volgende:
Afblijven! :( :P

• Bigs
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 21:07 schreef MrBig het volgende:

[..]

Afblijven! :( :P
Hehe.. twas trouwens stiekum een complimentje voor jullie (misschien op een rare plaats, maar toch :))

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:30

Knutselsmurf

LED's make things better

Op dinsdag 25 september 2001 20:26 schreef gellie het volgende:
En daar zijn we ook er dankbaar voor. Als we alles zelf zouden moeten zoeken, zou er (nog) minder op de frontpage komen. Het gebeurt helaas ook regelmatig dat er meerdere malen hetzelfde bericht gesubmit wordt. Hierdoor neemt het aantal mogelijkheden om een goed nieuwsbericht te schrijven af.

Voor mij persoonlijk is het veel makkelijker om een stukje te schrijven over iets wat ik interessant vind. Als er dan alleen maar berichten zijn van 'fabrikant XYZ maakt mamaplank ABC', dan is de kans niet zo groot dat je een nieuwspost van mij zult zien.

- This line is intentionally left blank -

Verwijderd

Misschien wordt het tijd voor enkele fulltime redacteuren, maarja dat kost weer flink wat geld.

Of toch een lagere drempel hanteren voor de kwaliteit van de nieuwsposting, meer copy+paste werk ala FOK dus...

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Op woensdag 26 september 2001 03:34 schreef Trashbash het volgende:
Misschien wordt het tijd voor enkele fulltime redacteuren, maarja dat kost weer flink wat geld.
En daarom is het op dit moment al niet mogelijk...
Of toch een lagere drempel hanteren voor de kwaliteit van de nieuwsposting, meer copy+paste werk ala FOK dus...
Dat weigeren we! Kwaliteit is iets dat heel hoog in het vaandel staat, we hebben juist de short in het leven geroepen om wat sneller nieuws te kunnen plaatsen dat niet zo heel veel nieuwswaarde lijkt te hebben (heeft kan ik niet direct zeggen denk ik).

We gaan niet ten koste van de kwaliteit de kwantiteit opvoeren, dat lijkt mij een slecht plan iig.

Bericht hierboven

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Een fulltime redacteur of een paar part-timers zou ideaal zijn, maar nu nog onbetaalbaar.

Simpelweg copy/pasten is voor ons niet mogelijk omdat veel teksten van oorsprong engelstalig zijn en omdat de Nederlandse ICT sites erg oplettend zijn als het gaat om copyright schending. Over een stukje quoten doen ze vaak al moeilijk (ik snap niet hoe Fok! hier zo gemakkelijk mee weg komt).

c/p lijkt me trouwens niet wenselijk. Tweakers.net moet wel een eigen stijl houden.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Hmm, hebben de nieuwe newsposters dit draadje ook ontdekt ofzo :?
Aangezien het aantal newspostings vandaan erg hoog is....

* MikeN vind het erg vaag..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Neuh, de meeste nieuwspostings van vandaag zijn elkaar gezet door Wouter en Jack. Zij behoren tot het kleine groepje nieuwspostings dat al wel op regelmatige basis nieuws schrijft.

• The Source
  • Laatst online: 02-12 22:27
Op dinsdag 25 september 2001 18:11 schreef WouterTinus het volgende:
Hmja, maar de meeste nieuwsposters zijn niet echt actief op GoT :). Ik vermoed zelf dat mensen gewoon veel te makkelijk denken over het werk.
Leuk, maar ik denk toch echt dat HGM het heeft over die status die op GoT achter hun naam staat. Dus dat ze bij de t.net crew horen en ook dat aanzien? genieten. Zodra iedereen dat achter zijn naam kreeg is het aantal postings ingezakt...

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 26 september 2001 14:57 schreef The Source het volgende:
Leuk, maar ik denk toch echt dat HGM het heeft over die status die op GoT achter hun naam staat. Dus dat ze bij de t.net crew horen en ook dat aanzien? genieten. Zodra iedereen dat achter zijn naam kreeg is het aantal postings ingezakt...
Daar heb ik het ook over en ik denk dus dat het niet zo is, omdat veel nieuwsposters niet echt actief zijn op GoT.

Hell, een de nieuwe mensen had totaal drie posts gezet en een ander was nog niet eens geregisteerd :D.

Verwijderd

Ik denk dat men hier tot sint juttemis kan ouwehoeren over wat waar de reden van is, men komt er niet uit, botweg omdat men hier niet alle info heeft.
Pagina: 1