Op dinsdag 25 september 2001 17:39 schreef Femme het volgende:
Voor de bezoekers die dit allemaal niet kunnen verdragen willen we in de toekomst wel een abonnement instellen waarbij je helemaal geen banners meer op t.net krijgt te zien

.
Daar ga ik voor!
Seg het maar 2,50/5,00 de maand ?
Heb ik er best voor over, en wel per direct...

Als je het aantal banners en de banner posities op Tweakers.net en GoT vergelijkt met andere sites (bijv. WebWereld, AnandTech en THG) dan hebben wij altijd nog erg weinig bannerposities. De banners zijn ook nog eens zodanig weggewerkt dat ze weinig overlast veroorzaken, bijv. door op t.net de banner pas te laden als de complete pagina binnen is.
Da's ook weer waar, eigenlijk zijn we op T.net vrij verwend...

Dat onderzoek is gewoon nodig voor de adverteerders. In tegenstelling tot de eerdere Multiscope onderzoeken was het dit keer idd een prutsonderzoek met een prutscode die niet goed werkte. Inmiddels is de popup code weggehaald.
Die ligt mij nog steeds dwars, die popup, blijft op de meest vreemde momenten verschijnen (at random dus)...
Maar het ging me meer hierom:
code:
1
2
| een onderzoek over het internetgebruik in Nederland
en de waardering die de bezoeker heeft voor deze site. |
(van
http://www.tweakers.net/plan/121)
Het gaat niet over T.net
Het gaat niet over het internet gebruik
Het gaat over reclame, en of ik als gebruiker wel genoeg centjes op internet besteed...
Wat jij dus hebt geschreven daar is domweg kolder en misleidend...
Een onderzoek voor T.net wil ik graag aan mee werken, maar niet onder valse voorwendels...