Toon posts:

diablo 2 LoD en windows xp??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik kan diablo 2 en een heleboel andere spellen niet fatsoenlijk spelen onder XP
als ik diablo opstart komt gaat hij terug naar dektop
dan druk ik op dan balkje onderin van diablo 2 maar dan kom ik weer terug in desktop
weet iemand hoe ik dit kan oplossen???
(ik kon niks in search vinden)

Verwijderd

Geen id, ik heb nu dat ik gewoon d2 speel en als ik naar een stelletje beessies ren dat dan me fps zakt naar 1 fps, lijkt me nogal raar, kep me geheugen er al voor uitgebreid en heb nu dus ook 850 Athlon en 384mb ram. Enige optie is ff me HD formateren ofzow.

Verwijderd

Wat je kan doen is diablo 2 met win98 ondersteuning opstarten.

Rechtermuis klik op diablo icoontje waar je het spel mee opstart, dan vervolgs ga je naar properties en dan 3e tabblad daar selekteer je win98

voer ook deze stap uit :

rechtermuis klik op diablo icoontje, kies run as, deselkteer het hokje waarbij staat..iets van protect .....

zolang dat aan staat heb ik gemerkt dat bij het casten van spels diablo vastloopt.

weet even niet de exacte benaming uit mijn hoofd, maar moet wel lukken zo denk ik

suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 15:02 schreef CoMpLeXjE het volgende:
Wat je kan doen is diablo 2 met win98 ondersteuning opstarten.

Rechtermuis klik op diablo icoontje waar je het spel mee opstart, dan vervolgs ga je naar properties en dan 3e tabblad daar selekteer je win98

voer ook deze stap uit :

rechtermuis klik op diablo icoontje, kies run as, deselkteer het hokje waarbij staat..iets van protect .....

zolang dat aan staat heb ik gemerkt dat bij het casten van spels diablo vastloopt.

weet even niet de exacte benaming uit mijn hoofd, maar moet wel lukken zo denk ik

suc6
damn nou krijg ik cd error dat ik de goeie cd erin moet doen en die zit er tog echt in