in de handleiding, op de website van de fabrikant,...
maakt toch niet zo veel uit, zolang hij maar ATA66 ondersteund mis je weinig
maakt toch niet zo veel uit, zolang hij maar ATA66 ondersteund mis je weinig
Verwijderd
Als het niet in de handleiding staat dan kun je er van uit gaan dat het niet ondersteund wordt.Op dinsdag 25 september 2001 14:45 schreef GrimFlyer het volgende:
Ik heb een Freetech P6F91i. Het staat niet in de handleiding.
Dat wil overigens niet zeggen dat een UDMA-100 schijf niet werkt, alleen maar dat hij niet op UDMA-100 zal werken maar waarsch. op UDMA-33.
Ik heb ff voor je op de webseit van de fabrikant gekeken en daar staat duidelijk in de manual dattie udma33 ondersteunt.
http://www.freetech.com/U.S.A/MANUAL1/91i.pdf
daag
http://www.freetech.com/U.S.A/MANUAL1/91i.pdf
daag
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Zijn ATA-100 connectors niet blauw?
Bij mij tenminste wel.
Bij mij tenminste wel.
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast!
ik citeer:
Support four IDE devices in two channels
Support PIO mode 0 through mode 4 drives
Support Bus Mastering DMA mode 2 drives
Support Bus Mastering Ultra DMA/33 drives
dus hij kan max ATA 33 hebben
je kan er gewoon een ATA100 of ATA66 ingooien, maar dan draait ie gewoon op ATA33
Support four IDE devices in two channels
Support PIO mode 0 through mode 4 drives
Support Bus Mastering DMA mode 2 drives
Support Bus Mastering Ultra DMA/33 drives
dus hij kan max ATA 33 hebben
je kan er gewoon een ATA100 of ATA66 ingooien, maar dan draait ie gewoon op ATA33
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Ohja, ATA-100 (UDMA-100) schijven hebben ook aparte kabels nodig, namelijk de 80-aderige IDE kabels.
Tis maar even dat je het weet.
Tis maar even dat je het weet.
Zou ik zeker doen, voor die paar tientjes heb je wel enorm veel snelheidwinst.
Ik had eerst 1 schijf op 100 en 1 op 33 hangen en een divx-je overpompen duurde eerst 3 minuten, nu ze allebij op 100 hangen ongeveer 40 seconden.
Scheelt toch wel
Ik had eerst 1 schijf op 100 en 1 op 33 hangen en een divx-je overpompen duurde eerst 3 minuten, nu ze allebij op 100 hangen ongeveer 40 seconden.
Scheelt toch wel
uh een UDMA 100 controller?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
bv. een Promise Ultra 100.. kost je rond de 140 gulden.
Het verhaaltje dat het zoveel uitmaakt is bull imo. UDMA-33 bied al meer bandbreedte dan de huidige HD's kunnen benutten. Het is alleen nuttig als je meerdere schijven op 1 controller/kanaal wilt hebben.
Het verhaaltje dat het zoveel uitmaakt is bull imo. UDMA-33 bied al meer bandbreedte dan de huidige HD's kunnen benutten. Het is alleen nuttig als je meerdere schijven op 1 controller/kanaal wilt hebben.
Verwijderd
Promise fasttrak 100. 119,00Op dinsdag 25 september 2001 15:05 schreef GrimFlyer het volgende:
Iemand enig idee welke controller??
Superkaart! Hebm zaterdag gekocht op de beurs en is echt Goed!
Pagina: 1