Toon posts:

kast modden...wordt het wel echt mooi?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het opzich heel vet om mijn kast te gaan modden..maar ik vraag me af of het wel echt mooi wordt..als ik zo over het algemeen de foto's bekijk lijkt het op het eerste gezicht wel mooi, maar als je langer kijkt zie je dat het eigelijk gewoon een lelijke zooi is.. Moet je echt heel pro zijn om je kast mooi te modden..
Bijv in dat metaal zagen..hoe krijg je dat helemaal recht zonder splinters enzo..dat soort shit.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Om een case te modden moet je handig zijn en beschikken over veel geduld.
Ook is het handig als je de juiste gereedschappen gebruikt.

Tja, een raam maken kan iedereen, maar als het mooi moet wezen dan zijn er maar weinig mensen die dat kunnen.

Mijn kast is wel gemod maar da is aan de buitenkant bijna niet te zien, alleen aan de achterkant zijn de roosters weggedremelt en vervangen door fingerguards.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

De belangrijkste zaken waar je op moet letten als je aan het modden slaat is het juiste gereedschap gebruiken (hebbie het niet leen of huur het dan) en met geduld en gematigd tempo werken.

[Filosofie modus]
En een "echte" profesionele look zal het "nooit" krijgen aangezien het altijd een uit hobby geboren noodzaak is/blijft :)
[/Filosofie modus]

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Verwijderd

Als je bang bent dat het je niet aanstaat begin je toch lekker met dat plakplastic. Geeft een mooi resultaat en je kan het er altijd weer aftrekken.

Verwijderd

check dit dan !!!!!!

( [topic=230654/1/50] )

ook eff wat posten aub :)

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37

Sjaak_Afhaak

Bleh!

nog mooier resultaat krijg je als het gat erin laat snijden met een laser, dat heb ik nu dankzij m'n broer.. altijd handig die contacten.

Hier staat tekst

Verwijderd

Je kan er zelf wel in gaan zagen had twee 12cm 230V fans in mijn oude kast in de zijplaat gezet. Maar als je een decopeerzaag (hoe schrijf je dat) gebruikt, dan moet je zorgen voor een scherp zaagje en plak het gedeeltje wat je gaat zagen goed af met afplaktape, dit zorgt ervoor dat de verf er beter op blijft zitten en dat alles netjes blijft. Rond is echter wel zeer moeilijk, want goed rond lukt met de decoupeerzaag bijna nooit en een gatenboor van 12cm is ook erg moeilijk aan te komen. Lazer is dan het beste...

Verder kan een casemod erg gaaf zijn, maar waar het vaak mis gaat is het spuiten. Wordt meestal erg lelijk. Om dat goed te doen moet je ook dure verf en een goede lak laag erover heen gooien en dat is ook weer erg duur.

En wat je vooral niet moet vergeten is dat je goed nadenkt en alles uittekend wat je wilt gaan doen, doe je dit niet, dan is de kans veel groter dat er iets mis gaat.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
Op woensdag 26 september 2001 15:10 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
nog mooier resultaat krijg je als het gat erin laat snijden met een laser, dat heb ik nu dankzij m'n broer.. altijd handig die contacten.
mijn dremelwerk in laserprecies :+

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36

Memendo

V4-power/Team BSD

Wie besteld hier de verhuiswagen!!
Moven naar OC

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

schizofreen

ik & jij

het zagen ziet er dan misschien niet altijd zo mooi uit, maar daar heb je gelukkig molding voor.
En een beetje tweaker verzint zelf oplossingen voor molding. :)

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Pagina: 1