Toon posts:

Windows XP netwerk/internet sharing en portmapping

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net zo als zovelen Windows XP aan het uitproberen.
Maar nu heb ik een probleem voorheen draaide ik Winroute 4.11 deze draaide echt prefect. Nu ik deze wil installeren dan geeft dat conflicten en moet ik em met laatste werken de configuratie opstarten (leuke optie trouwens). Maar weet iemand hiervoor een ander prodruct of Kan XP zelf portmappen.

Alsvast de bedankt voor jullie moeite

• RayMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 09:54
Portmapping zegt me ff nix, maar voor delen van Inet werkte WinProxy goed evenals ICS van XP zelf.

Deze laatste ben ik nu aan het testen. Tot nu toe perfect

(zoek alleen nog optie om automatisch verbinding te maken zodra mijn pc opstart, dit is me nog niet gelukt)

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36
Volgens mij hoort dit in Network troubleshooting thuis, alwaar je een verhaaltje zult vinden waarin perfect wordt verwezen naar wat jij nodig hebt.

XP kan zelf poortmappen.

[topic=184484/1/25]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

--> [forum=19] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het doorlinken naar het de juiste topic.

Ik heb het netwerk al aan de praat via Windows XP eigen internet sharing (Hij is lekker snel, sneller zelfs dan Winroute 4.11 op windows 98se )

Maar ik wil graag weten hoe ik de porten kan doormappen in windows Xp internetdeling. Winroute kan dus niet geinstalleerd worden zoals in de link wordt uitgelegd.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op dinsdag 25 september 2001 15:32 schreef Poltergeist het volgende:
Volgens mij hoort dit in Network troubleshooting thuis, alwaar je een verhaaltje zult vinden waarin perfect wordt verwezen naar wat jij nodig hebt.

XP kan zelf poortmappen.

[topic=184484/1/25]
uhm ja dan mag jij mij uitleggen waar ik het dan bij XP in kan stellen :?
Ik gebruik XP pro (en ik zie nergens routing and remote access)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• No13
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 11:14

No13

/me was here

ik kan port mappen in XP PRO (2600):

ik heb gewoon al mijn netwerk kaartjes geinstalleerd staan,
verders alleen ip adres van interne nic (voor lan) ingesteld

dan ga je naar de properties van je inet nic -> Internet Connection Sharing aanvinken -> nic voor interne netwerk aangeven als home networking connection -> apply -> settings :)

Verwijderd

Topicstarter
Kan hier bij mij niet homenetwork aan klikken

maar waar kan je vervolgens dan porten adden

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 13:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

idd, ik kan bij ICS ook verder niets instellen (het hoeft nou toch niet meer, want ik heb mijn adsl modem getweaked, maar ik weet zeker dat het niet kon toen ik m nog niet getweaked had, want ik heb er echt speciaal voor lopen zoeken)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1