Toon posts:

bedankt topic geclosed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes (speciaal Traag),

Ik heb in Casemodding een topic gestart om iedereen te bedanken voor zijn/haar inzet tot nu toe. Deze is helaas geclosed. De reden snap ik ook wel en daarom ook mijn welgemeende excuses, ik wil nl. alleen even melden dat ik GoT gewoon geweldig vind en aan de reacties te zien ben ik niet de enige !!

Dus, niet lullig bedoeld ofzo, maar ook naar jullie toe mijn bedankjes !!

Ga zo door !! GoT forever !! :O

Roeland

Verwijderd

Hmm die smilie vat ik niet, heb je slaap :?

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

link?

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
welgemeende excuses
Wouw, nu ben je braaf geweest, krijg je weer kado's van Sinterklaas.
God, waarom zou je in godsnaam je excuses aanbieden?
Excuses jongen; ojee ik heb een topic gestart wat niet in de goede aarde viel bij de modjes. Shit nu vinden ze mij niet meer tof.

edit:
/compleet niet onderbouwde flame.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 25 september 2001 14:19 schreef hdd het volgende:
link?
[topic=236771/1/50]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Nielsz... rot toch op man... zo was het dus TOTAAL niet bedoelt... Eerst het hele topic lezen, dan oordelen.....

over die slaap... foutje van mijn kant... moest :o zijn...

R.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat Traag echt niet pissed op je is hoor, ik vond het wel grappig dat je die draad opende en dit zijn draadjes die ik ook niet graag sluit, maar het moet wel gebeuren, als iedereen die geholpen wordt (en dat zijn er veel per dag) zo'n draadje zou openen is het eind zoek :)

Wat wil je met dit topic eigenlijk zeggen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Ach, ik denk dat dit een kwestie is van "groeien in het forum" ofzo. Sfeer en regels aanvoelen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al enige tijd mee op tweakers dus het is geen ontgroening ofzo... Nee, ik wilde gewoon laten zien dat ik GoT goed vind... ik heb er zelf heel veel aan gehad en vele anderen met mij die ik bijv. soms zelf geholpen heb. Het principe van dienst-wederdienst staat mij aan.

Roeland...
Pagina: 1