Toon posts:

active topics verbetering ms?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Als je op de active topics kijkt. Maar je ziet bijvoorbeeld geen leuk onderwerp en je denk ik wil eigen naar dat en dat forum. Moet je eerst via de index. Kunnen jullie niet wat maken net als in de andere fora's een rolldown menutje. Met alle forums erop?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Wat is het nut daarvan? Je kunt gewoon op Index drukken en dan het forum van je keuze aanclicken. Als het forum waar je heen wilt ook in de Active Topics voorkomt, dan click je gewoon op de afkorting die voor de topic uit het betreffende forum staat. Simpeler kan toch niet? :?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik zelf zit veel in wl. En heb niet zo een snelle verbinding. Dus dan moet ik 2 stappen meer doen. Want wl zit vaak niet in de active topics.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

oplossing
bookmark w&l

sim-pel :P

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 14:53 schreef D2k het volgende:
oplossing
bookmark w&l

sim-pel :P
Zal ik heel got dan maar bookmarken. alle 34 forums? althans dat neem ik aan want aov is nummer 34? EN dat is denk ik de nieuwste?

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 25 september 2001 14:58 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

Zal ik heel got dan maar bookmarken. alle 34 forums? althans dat neem ik aan want aov is nummer 34? EN dat is denk ik de nieuwste?
uhm ik heb zelf iets snellers gedaan

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dennisvr/got/home.jpg

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Op dinsdag 25 september 2001 14:14 schreef Exirion het volgende:
Wat is het nut daarvan? Je kunt gewoon op Index drukken en dan het forum van je keuze aanclicken. Als het forum waar je heen wilt ook in de Active Topics voorkomt, dan click je gewoon op de afkorting die voor de topic uit het betreffende forum staat. Simpeler kan toch niet? :?
Wat is het bezwaar ertegen? :)

MIsschien is het nog een goed idee ook.... lijkt me dat het het dataverkeer(dbload?) terugbrengt als mensen niet zovaak meer de index hoeven te zien? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op dinsdag 25 september 2001 14:58 schreef Virtual-nobody het volgende:

[..]

Er zijn minstends 5 plaatsen voor de 34 nog leeg/gesloten ;)

Maar anders zet je gewoon je hele links bar vol met alle forum afkortingen :)

* Engineer vind dat eigelijk wel een strak plan en gaat dat nu uitvoeren *D

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 15:04 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Wat is het bezwaar ertegen? :)

MIsschien is het nog een goed idee ook.... lijkt me dat het het dataverkeer(dbload?) terugbrengt als mensen niet zovaak meer de index hoeven te zien? :?
ja en dan bij elke view van de activetopics xbytes erbij... Denk dat het elkaar opheft.

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Check this:

Afbeeldingslocatie: http://www.efteling.f2s.com/links.gif

Zelfs geen index page of dropdown box bij nodig *D
Pagina: 1