DVD rippen met NanDub

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Ik ben een DVD naar DivX aan het omzetten via de NanDub methode die op Doom9 staat.
Ik had eerst ff zo'n klein introstukje van de DVD geprobeerd, dat is allemaal goed gegaan zoals ik het wilde hebben.
Nou heb ik vannacht de First Pass gedaan voor de hele film, en toen ik vanochtend keek stond de pc vast. Net alsof hij op standby stond en er niet vanaf wil.
Dus ik heb gereset en nou staat er een statistics file van 11mb, die ik nu gebruik voor de Second Pass.
Maar zou die statistics file dan wel goed zijn? Want ik weet niet of hij klaar was met encoden toen de pc vast liep...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 13:56 schreef dreeke het volgende:
Maar zou die statistics file dan wel goed zijn? weet niet of hij klaar was met encoden toen de pc vast liep...
Hij zou veranderd kunnen zijn bij opstarten (net zoals je soms 400 MB in een Getright dload kwijt raakt), maar misschien issie wel gewoon goed. Ik denk dat er iets bij rebooten is misgegaan...

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Hij staat nu al een tijdje te encoden (Second Pass)
en het valt me op dat de bitrate erg laag is :?
De hele tijd rond de 380 tot 400, terwijl ik heb opgegeven minimum 400nogwat en maximum iets van 590 (ingevoerd via de bitrate calculator)
Verder heb ik volgens mij alles goed gezet...
Heb ik misschien iets over het hoofd gezien :?
De "output video" ziet er toch behoorlijk goed uit

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/abulder/nandub1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/abulder/nandub2.jpg