Scroll muis

Pagina: 1
Acties:

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08-2025
Ik heb 2 pc's met 1 muis en toetsenbord en beeldscherm. Als ik opstart doet het scrollwheel het wel maar als ik een keer tussen de pc's switch dan doet hij het niet meer.
1 PC is win2000 en de ander win98se en het is logitech cordless mouseman wheel. Iemand enig idee hoe dit kan.

BurnHard.nl ICT Solutions

Verwijderd

Heb je misschien op die ene computer de muis niet goed geinstalleerd, heb ik namelijk ook op een computer. Werkt de tweede knop van de muis niet.

• BurnHard
Mijn scroll muis doet het niet en de duim knop ook niet, drivers al meerdere keren opnieuw geinstaleerd oude, nieuwe nog nieuwere noem maar op. Ik weet het niet meer

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:35 schreef burnhard het volgende:
Mijn scroll muis doet het niet en de duim knop ook niet, drivers al meerdere keren opnieuw geinstaleerd oude, nieuwe nog nieuwere noem maar op. Ik weet het niet meer
Op de ene computer kun je hem dus wel zonder problemen installeren en op de ander niet??? Ook al in configscherm gekeken bij muis, misschien dat daar de config niet goed staat. Toch erg apart.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

wat ik weet is dat als je een ps/2 toetsenbord/muis las maakt en er weer inplugt....werkt u niet meer...ff reset

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:52 schreef ThaHandy het volgende:
wat ik weet is dat als je een ps/2 toetsenbord/muis las maakt en er weer inplugt....werkt u niet meer...ff reset
Hij switched hem tussen PC's, dan plugged ie em al vaak genoeg over lijkt me.

• BurnHard

• BurnHard
Bij win200 is het niet zo dat het na het loskoppelen niet meer werkrt, daarbij is het een server-switch dus blijft de pc wel aansturen met het idee dat de muis en toetsenbord aanwezig zijn.

Pagina: 1