Verwijderd
Heb je misschien op die ene computer de muis niet goed geinstalleerd, heb ik namelijk ook op een computer. Werkt de tweede knop van de muis niet.
Mijn scroll muis doet het niet en de duim knop ook niet, drivers al meerdere keren opnieuw geinstaleerd oude, nieuwe nog nieuwere noem maar op. Ik weet het niet meer
Verwijderd
Op de ene computer kun je hem dus wel zonder problemen installeren en op de ander niet??? Ook al in configscherm gekeken bij muis, misschien dat daar de config niet goed staat. Toch erg apart.Op dinsdag 25 september 2001 14:35 schreef burnhard het volgende:
Mijn scroll muis doet het niet en de duim knop ook niet, drivers al meerdere keren opnieuw geinstaleerd oude, nieuwe nog nieuwere noem maar op. Ik weet het niet meer
wat ik weet is dat als je een ps/2 toetsenbord/muis las maakt en er weer inplugt....werkt u niet meer...ff reset
Verwijderd
Hij switched hem tussen PC's, dan plugged ie em al vaak genoeg over lijkt me.Op dinsdag 25 september 2001 14:52 schreef ThaHandy het volgende:
wat ik weet is dat als je een ps/2 toetsenbord/muis las maakt en er weer inplugt....werkt u niet meer...ff reset
Pagina: 1