niet zeker, geen garantie... maar hoogstwaarschijnlijk wel
gewoon proberen en testen...
gewoon proberen en testen...
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Het verschilt per geheugen-module. Ik heb 128 MB PC133 Siemens, op 133 MHz kan ie CAS3 aan, maar op 100 MHz kan ie CAS2 aan. Mijn andere 128 MB PC133 module is van het merk PQI, deze kan op 100 MHz echter alleen CAS3 aan (en op 133 MHz natuurlijk ook). Deze gegevens kun je achterhalen mbv het programma CTSPD.
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip
Je krijgt dus de officiele specs van je geheugen, maar misschien heb je net geluk en kan je PC133 geheugenmodule wel op 100 MHz CAS2.
ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip
Je krijgt dus de officiele specs van je geheugen, maar misschien heb je net geluk en kan je PC133 geheugenmodule wel op 100 MHz CAS2.
Verwijderd
Dan zou ik het geheugen gewoon op cas2 zetten. moet geen probleem zijn.Op dinsdag 25 september 2001 13:51 schreef MegaAap het volgende:
PIII 750
Chaintech 6BTM (BX)
Nee, niet altijd. Maar probeer het gewoon en test de stabiliteit.Op dinsdag 25 september 2001 13:37 schreef MegaAap het volgende:
Nog een keer de vraag: kan 133MHz geheugen als het op 100MHz draaid CAS2 aan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
je hoeft het niet eens te verzetten in de bios als je het test met dat programmatje ftp://ftp.heise.de/pub/ct/ctsi/ctspd092.zip
Is een fantastisch programmatje
zelfs een keer de verkoperS voor L.L gezet....
"nee, dat c2 staat echt voor CAS2"
"ik d8 het toch niet... kijk maar"
Is een fantastisch programmatje
zelfs een keer de verkoperS voor L.L gezet....
"nee, dat c2 staat echt voor CAS2"
"ik d8 het toch niet... kijk maar"
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1