MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Weet hier iemand nog wat op te zeggen?
Ik wil het waarschijnlijk ook gaan hebben.
De helpdesk vertelde mij dat ze 40 kB/sec hadden gem.
Dit vond ik wel een beetje weinig!
Wie heeft er ervaring?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Heeft iemand het wel eens gezien?
Weet iemand of ik beter Planet internet Comfort (MX Stream) of Demon kan nemen???
plz,...
Ik wil het zo snel mogelijk aanvragen zodat ik het zo snel mogelijk heb
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zo ja, die hebben snellere acount dan mxstream standaard (512/128 ipv 512/64).
Mischien dat er mensen zijn met ervaring BBned?
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
Waar ik dus mee zit is:
Ik twijfel tussen Demon en Planet comfort.
Ik ben gaan zoeken, als eerst de search van tweakers. Niks gevonden.
Als tweede www.kieskeurig.nl daar wordt Demon niet getest.
Als 3e Demon gebeld,.. antw.: Ja we hebben ongeveer 40 kB/sec,.. ik: oh ok,..
Mijn grootste probleem:
Ik ken iemand met Planet Comfort (MX Stream dus) en die haalt zeker altijd wel 50 kB/sec. Dus je zou zeggen dat die sneller is dan Demon.
MAAR ik heb hier de Consumenten gids voor me liggen waar alle ADSL providers op snelheid worden getest en dan zie je dat Demon DSL Metro een heel behoorlijk stuk boven Planet Comfort komt in de grafiek.
Het scheelt hier bijna 15 kB!!!! per sec!!!
Vandaar dat ik jullie ff vraag wat je ongeveer haalt.
Dan kan ik een eindoordeel bevestigen en meteen die provider bellen om me in te schrijven
Nog iemand ervaringen?
verrek, je hebt gelijk, staat niet op kieskeurigOp donderdag 04 oktober 2001 16:48 schreef DEM0N het volgende:
Nee, geen ervaring mee. Thnx voor je reactie!!! Eindelijk iemand.
.
Ik ben gaan zoeken, als eerst de search van tweakers. Niks gevonden.
Als tweede www.kieskeurig.nl daar wordt Demon niet getest.
Als 3e Demon gebeld,.. antw.: Ja we hebben ongeveer 40 kB/sec,.. ik: oh ok,..lekker weinig dacht ik.
Ik ken iemand met Planet Comfort (MX Stream dus) en die haalt zeker altijd wel 50 kB/sec. Dus je zou zeggen dat die sneller is dan Demon.
Ok, ik ga aan het werk
wacht ff, die maken toch gebruik van babyxl netwerk? dan kan je daar kijken
Ben er achter gekomen dat hun ong. 2 kB / sec snelelr zijn (zonder tweak) EN de klantenservice is volgens mij beter.
Ook hebben nog niet veel mensen het, planet hebben er meer dus misschien krijg je meer aand8.
Ook krijgt planet in de consumentenbond een + en Demon een ++
Ik ben er dus uit.
En nu kan ik het eindelijk zeggen:
DDDDDDDDDAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAGGG CAAAZZEEEMMAAAAAA!!!!! FLikker maar lekker op met je CRAP Buahhahahahahha
Zo dat moest er ff uit na al die tijd lijden
L8r and thnx for the advices