De enige echte....
Probeer is gewoon de netwerk wizard uit..
Ik heb nog een andere goeie tip, bij het installeren van WinXP moet je gewoon alle pc in het netwerk aan hebben staan, zodat winxp onder de instalatie vanzelf alle pc automatisch installeerd
is hier tenminsten wel..
Ik heb nog een andere goeie tip, bij het installeren van WinXP moet je gewoon alle pc in het netwerk aan hebben staan, zodat winxp onder de instalatie vanzelf alle pc automatisch installeerd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
de wizard helpt ook niet heb ook al zo'n diskette gemaakt etc. En bij de installatie stond de server aan en xp heeft em toen in mijn werkgroep gezet. het is allemaal vaag met xp...
De enige echte....
Geen nog even een bergje info, instellingen e.d. dan kunnen we misschien helpen
ok op de server en clients heb ik windows xp draaien. tussen de server en clients heb ik een switch hangen. En gebruik tcp/ip met als ip: 192.168.88.1 en op de clients 192.168.88.2-4 subnet:255.255.255.0.Op dinsdag 25 september 2001 14:09 schreef dutchrups het volgende:
Geen nog even een bergje info, instellingen e.d. dan kunnen we misschien helpen
Maar ik had eerst dus win2k advanced-server als server draaien en alles werkte met de instellingen die ik nu ook heb ingesteld (dus vind het maar een beetje vaag waarom die het nu niet doet). Maar goed ik hoop dat jullie hier een oplossing kunnen vinden...
alsvast bedankt.
De enige echte....
Pagina: 1