Ik heb hier een tijd geleden veel over gelezen en ook voor opgegeven, maar wat komt hier nou van, ik heb een mail gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd, ik heb met een mede gotter gemailed erover maar die heeft er ook niets over gehoor, wat gaat hier nu mee gebeuren, en is het niet wat om dit idee alsnog voort te zetten? Ik zelf kan de leiding niet nemen , aangezien ik met school en shit genoeg werk heb, ik kan wel artikelen ervoor schrijven. Maar goed, ik zou hier graag ff wat adjes over horen, ook als zij zelf het voortouw willen nemen. Ook kwa eventuele richtlijnen en zo.
Ik heb nix meer gehoord dus ben ik er mee gestopt.. sim-pel. Ik kan die tijd goed gebruiken.
klinkt misschien hard, maar dan moeten ze maar wat laten horen.
klinkt misschien hard, maar dan moeten ze maar wat laten horen.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
GoT heeft hier nix mee te maken dus zullen de adjes je niet kunnen helpen denk ik. Wat ik van Jimius heb begrepen is dat de hele communicatie brak was / is, en dat er zo goed als nix gemaakt is?
dan zou ik graag daar geinformeerd over willen worden..Op dinsdag 25 september 2001 14:08 schreef saviour het volgende:
GoT heeft hier nix mee te maken dus zullen de adjes je niet kunnen helpen denk ik. Wat ik van Jimius heb begrepen is dat de hele communicatie brak was / is, en dat er zo goed als nix gemaakt is?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Het probleem is dat ik niet eens met hem in contact kan komen, kun je anders ff zijn mail hier neer zetten? Want het idee leek mij wel wat, al kan ik niet het voortouw nemen.Op dinsdag 25 september 2001 14:08 schreef saviour het volgende: