JohnS
proest
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ik vond het ook erg leuk, heb het gespeeld en het mist alleen het handelen. Het bootjes sturen is wel grappig.
Memories....
Memories....
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
poc heerst ten alle tijde 
ouwe poc speelde ik ook nog wel is op deze pc maar dat is niet meer leuk op een p3-866, alles gaat zo verdomd snel
ouwe poc speelde ik ook nog wel is op deze pc maar dat is niet meer leuk op een p3-866, alles gaat zo verdomd snel
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
kennen jullie 1869 ook?? dat was ook een cool spel, toen ik jong was speelde ik het, en ik was de engelse taal ook niet zo machtig, maar het zag er wel prima uit, beter als sommige spellen nu
Elect a clown, expect a circus.
De handel versie komt er ook nog aan.
Dit is puur voor de 3d omgeving.
Cool hoor. Nu nog Oil Imperium. Maar dat is helaas tijdelijk stop gezet.
JohnS
JohnS
JohnS
Goeiendag zeg, daar noemen jullie 2 zeer verslavende games...Op woensdag 26 september 2001 09:14 schreef JohnS het volgende:
De handel versie komt er ook nog aan.
JohnS
Jammer dat OI 'niet' doorgaat..
Ga zo de site eens bekijken...
Er was ook zo'n 'vakantie' adventure die helemaal fout ging, waren 4 disks bij Amiga.. Weet iemand nog de naam??
Pagina: 1