MTNSMS naar libertel nu ook afgelopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 23:09

oCe

aka Dookie.

Topicstarter
Enige tijd geleden is bekend geworden dat Dutchtone en KPN geen smsje via het MTN netwerk meer accepteerden; smsjes vanaf b.v. icq en/of www.mtnsms.com komen nu niet meer aan bij deze providers... echter, dit werkte nog wel gewoon bij Liberetl&Telfort. Sinds eergisteravond kan ik, m'n vriendin, een collega en wat andere vrienden geen smsje via ICQ en/of www.mtnsms.com ontvangen op onze Libertel abonnementen/kaarten. Heeft Libertel nu ook het MTN netwerk geblocked?

Bij KPN, Dutchtone en Libertel komt 't nu dus niet meer aan, bij Telfort nog wel. Ben kunnen we hier niet testen.

Overigens, via b.v. www.smshuis.nl werkt het gewoon nog wel, deze maken gebruik van een andere 'sms-server'...

-I am Jack's wasted life.

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Klopt, zie ook mijn laatste reply in dit topic: [topic=230018/1/25]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Nog vreemder,
Dutchtone zou geen sms meer door laten van MTNSMS
maar ik krijg vrolijk nog smsjes binnen van die site

Ik snap er geen hol meer van. :?

Verwijderd

je kan idd geen smsjes meer versturen naar die providers met mtnsms, hotsms, icq en vele andere...

nog bedankt voor smshuis.nl werkt goed *D

Verwijderd

hmmz ze doen idd nog een beetje vaag.. maar er zijn genoeg topics erover dus mayb daar verder gaan ? :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier liep al een topic over, het feit dat je dan zelf een nieuw topic start is niet verstandig, maar om dat dan vervolgends in de andere draad te melden is gewoon crossposten en dát levert je een waarschuwing op.

Gelieve hier verder te gaan:
[topic=230018]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.