CS 1.3 spring headshot bug....check deze demo

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49
http://vos-clan.gamepoint.net/cs-jump-bug.zip

Bekijk deze demo(s) eens....zie je wat voor bug er in 1.3 zit.....heel erg vaak als je springt krijg je een headshot.

Dit was mij al opgevallen in publics en in 2 wars, toen heb ik het ff uitgetest en het bleek ook nog zo te wezen....toen heb ik het ff ge-record....

(lees de readme.txt voor het langzaam afspelen van de demo...dan zie je het nog duidelijker)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:52

Bloodclot

Jawier!

damn! dat zuigt.

je richt gewoon op zijn belly. hij springt. en pof! headshot!

major bug!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
Jezus ,, dat is een behoorlijke bug. Dit verklaart weer een hoop dat wanneer je springt dus vaak gelijk een headie krijgt. Hmmmm niet meer springen dus :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
Idd, dat wist ik ook al een tijdje, maar toch vertel je het niet :)

Al die lui maar constant springen als ze op me afkomen, ik bam bam, headie :)

Maar goed, zo wil je niet winnen..

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
maak er eens een filmpie van pleaz, geen HL hier op school

• Hoyden
Dan w8 je lekker tot je thuis bent..

Of misschien wil iemand er een movie van maken ? :)

Verwijderd

als dat zo is dan is het wel een GROTE bug meoten ze dan maar snel veranderen :)

ik kan hier ook niet kijken (stage) ;(

Verwijderd

Vaag, maar dat verklaard wel waarom ik vaak headshot krijg als ik jump :)

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het is dus te hopen dat hier snel een patch voor komt, anders vind ik het niet eens leuk meer.
Cheaters zijn er al genoeg en dan moet je nog zo'n bug hebben ook. :(

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Je zou bijna denken dat de hitboxes als het ware op de grond blijven staan maar het lichaam wel omhoog gaat...

• Hoyden
Zo zie je maar weer. Ik vind dit dus totaal geen goed test werk van die mannen. 1.3 hitboxes zijn dan wel aangepakt, maar moet je niet kijken hoe.. Beetje overdreven.

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik vind cs 1.3 echt bagger oke de voice is leuk maar werkt niet echt lekker en hitboxes klopt dus niks meer van.
Het is nu meer een kwestie van wie het eerste schiet heeft gewonnen, een kevler vest lijkt ook totaal waardeloos in deze versie.. Volgens mij zit er ook een radarbug in want bij een map change ben ik bijna altijd mijn radar kwijt en deze komt niet terug ook niet met drawradar :(

Ik speelde bijna dagelijks een potje cs maar sinds 1.3 is de lol er toch wel af. Zouden er nog cs 1.1 servers zijn ? want dan ga ik snel weer downgrade :(

Verwijderd

ik weet niet zeker of dit wel een bug is.
Misschien hebben ze het wel met opzet gedaan
(tegen al die irri bunnie hoppers.

Ik spring toch bijna nooit, geen probz dus...

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:23 schreef Thijs B het volgende:
Ik vind cs 1.3 echt bagger oke de voice is leuk maar werkt niet echt lekker en hitboxes klopt dus niks meer van.
Het is nu meer een kwestie van wie het eerste schiet heeft gewonnen, een kevler vest lijkt ook totaal waardeloos in deze versie.. Volgens mij zit er ook een radarbug in want bij een map change ben ik bijna altijd mijn radar kwijt en deze komt niet terug ook niet met drawradar :(

Ik speelde bijna dagelijks een potje cs maar sinds 1.3 is de lol er toch wel af. Zouden er nog cs 1.1 servers zijn ? want dan ga ik snel weer downgrade :(
Daar ben ik het gloeiend mee eens! De hele feeling van de wapens zijn weg, en een MP5 is bij wijze van spreken efficienter over afstand dan een AK! De VOICE is ook wel leuk, maar er zitten vaak van die lamers op die gaan lullen over nutteloze zaken, waardoor je soms de vijand niet meer aan hoort komen lopen! Ennuh, ik had laatst een vaag iets: ik mis (volgens de graphics) gigantisch als ik op iemand schiet, maar ondertussen liggen er wel 3 dode T's op de grond door headie's! Ik dus in de console kijken, en ja hoor, dood door mijn bullets! EN IK WEET ZEKERS DAT IK VET MIS SCHOOT! Nou ja, het zal me worst wezen, ik hoopte dat iemand van jullie nog servers wist die v1.1 draaiden van CS?

• Hoyden
Dat kun je dus mooi zien al iemand tegen de muur staat, je schiet dan, en je ziet de kogels achter hem in de muur zitten, maar toch is die of niet geraakt, of niet dood, terwijl die kogelgaten dat wel duidelijk aangeven.

Maar dat is altijd al zo geweest, je lijkt te missen>dan raak je, of juist te raken>dan mis je :)

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

zeker goedkope mensen die het spel maken >:)
Kunnen we zelf niet toegang tot de codes krijgen, kunnen tweakers er iets moois van maken :P

• Bloodclot
  • Laatst online: 14:52

Bloodclot

Jawier!

moet jemet die tmp gaan auwe hoeren. alleen maar headshots... jemoet wel eerst 3 keer raken maar leuk ist wel.

Verwijderd

Eh dit is wel wazig.. :?

Nog niet echt gemerkt, ja ok dat d'r veel headdys zijn dat zeker.. maar ik ga die demo ff bekijken danmaar...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

damn zo'n bug :(

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
owja :P opzich tof, maar minder leuk voor de scene opnieuw :(

dunno

• Vos
Ik wilde er een filmpje van maken, maar heb geen programma om alle bmp's (die je kan createn met proggie mkmovie) om te zetten naar een filmpje....

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:53 schreef The Fox het volgende:
Dat kun je dus mooi zien al iemand tegen de muur staat, je schiet dan, en je ziet de kogels achter hem in de muur zitten, maar toch is die of niet geraakt, of niet dood, terwijl die kogelgaten dat wel duidelijk aangeven.

Maar dat is altijd al zo geweest, je lijkt te missen>dan raak je, of juist te raken>dan mis je :)
Dat heb ik een aantal keer gehad, sterkste was dat ik met shotgun bijna me loop in zun reet kon douwen en ik nog misschoot terwijl ik dus eigelijk vol raak schoot.. en dat met een shotgun.. JEZUS

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dat er een flinke bug in zit is bagger. Heb er zelf nog nix van gemerkt (maar ik ben dan ook niet zo'n mongool die als een nageboorte rond loopt te jumpen, dat staat dom, en is niet leuk).

Maar ik vind het wel vreselijk dat iedereen [b][i]ALTIJD[/i][/b] zit te zeiken wanneer er een nieuwe versie uitkomt. Iedere beta weer, hoorde je weer: "Bleggh, beta5.2 suxx, beta 7.1 suxx, blablabla."

Zo typerend. En funderen ho maar.

Ik vind het spel met iedere versie er op vooruitgaan. Het zijn alleen de mensen die het spelen die er sterk op achteruit gaan (pubertjes, spammers, cheaters, racisten, chauvinisten, ga zo maar door).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Dit is echt klote :( Hopen dat het cs-team dit probleem snel fixed dmv een patch

Zeggen de de 'hitbox issues' zijn gefixt |:(

• Stefke
  • Laatst online: 18:20
Op dinsdag 25 september 2001 12:33 schreef Vos het volgende:
http://vos-clan.gamepoint.net/cs-jump-bug.zip

Bekijk deze demo(s) eens....zie je wat voor bug er in 1.3 zit.....heel erg vaak als je springt krijg je een headshot.

Dit was mij al opgevallen in publics en in 2 wars, toen heb ik het ff uitgetest en het bleek ook nog zo te wezen....toen heb ik het ff ge-record....

(lees de readme.txt voor het langzaam afspelen van de demo...dan zie je het nog duidelijker)
Het ZOU kunnen dat ze dit express hebben gedaan om het altijd springen in te dammen, iets dat door veel mensen als zwaar irritant gezien wordt.

Doordat je nu het risico op veel headshots loopt zul je minder moeten gaan springen en meer moeten gaan spelen op de manier waarop CS bedoeld is.

In dat geval is het helemáál geen bug. Ik kan me vaag herinneren dat ik berichten heb gelezen waar in stond dat ze eigenlijk het continue springen (ik heb het NIET over bunnyhoppen) onaantrekkelijk wilden maken.

Het IS maar een gedachte...

• Hoyden
Kan zijn ja, ik zit er niet mee, ik spring nooit zo :)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Springen en achterlijk spelen doe je maar bij UT.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Stefke
Op woensdag 26 september 2001 00:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Sja, vind ik ook (had ik nog gemeld dat ik één van die mensen ben die zich zwaar irriteert aan de springbonen altijd?). Of Quake :r

Ik vind dit dus eigenlijk wel leuk :)

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 13:01

Jap

No worries

|:( dus een geval van buikpijn in je hoofd! :?

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 20:32 schreef Vos het volgende:
Ik wilde er een filmpje van maken, maar heb geen programma om alle bmp's (die je kan createn met proggie mkmovie) om te zetten naar een filmpje....
mail me dan krijg je het

• Stefke
Op dinsdag 25 september 2001 20:32 schreef Vos het volgende:
Je moet even op tucows kijken, daar zijn ook progjes te vinden waarmee je rechtstreeks vanuit CS/HL screenfilmpjes kunt maken :)

Ik heb er ergens een paar

• Vos
doe me dan direct een naam of een url :)

hoef ik nie te zoekuh ;)

(ja ik ben lui)

• Hoyden
Vos: hmz ik heb ff gezocht, maar kan (nog) nix vinde...

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik vind het een goeie zaka dat deze "bug" erin zit.

Dat stomme bunnyhop gedoe, dat doe je als echte terrorist of counter terrorist toch ook niet als je met een missie bezig bent.

En bunny hoppen is kinda lame

Wij hebben veel CS1.3 gespeeld op de afgelopen lan en het beviel ons zeer goed, was echt zwaar gezellig en geen boze uitspattingen gehad door de "bug" omdat gewoonweg niemand bunnyhopt.

Tis gewoon een kwestie van voorzichtigheid, inzicht en backup.....klaar!

Enne, dat voice spul roeleert!
Hebben we zwaar mee gelachen :D

Verwijderd

n00bs. BH is er niet meer. En als je wat kunt richten is het juist makkelijker voor je als je op hun knalt terwijl ze springen. En ik heb het hier niet over de bug. Leer spelen voordat je mensen aanvalt over het irri BH. Als je zo praat kun je het nieteens of je werd altijd geraped door een springende gast. In beide gevallen een n00b dus. Dit is dus echt wel een slechte bug. Nu snap ik beter waarom n00bs nu ineens wat meer fraggen. De HS hitbox is gewoon overal en nergens.

• Stefke
Nee, Bunnyhopping is eruit, gelukkig.

Maar je kunt zonder BH nog steeds gewoon als een dolle op en neer springen, poing poing poing poing, de hele map door :(

Nu dus blijkbaar ook niet meer, want dan is de kans dat je kapotgeschoten wordt veel hoger. Mooi zo. Ik weet bijna zeker dat dit geen bug is, maar expres zo aangepast (zoals ik al zei, ik heb dat eens ergens gelezen in een interview oid)

:)

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:48

Flapmo

and back is gigi!

uuuh, dude, wil je zeggen dattet verboden is om te springen ?? (altijd headie in sprong is bijna zelfde als verbieden)

Beetje absurd niet? Moet je dan gewoon lekker rondlopen en langs het kistje heenlopen waar je weet dat de T of CT achter zit?? Mjah dan ben je toch snel naar de klote geholpen..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-11 13:39

SvEn

a.k.a sv3nrg

idd

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Goeden nacht allemaal, mijn TFC clan waar ik in zat is overleden vorige week, want iedereen was het een beetje zat aan het worden, ik ben dus nu sinds een week of 2 aan het cs'en maar kan iemand mij vertellen wat er precies word met de hitboxes, en wat daar mis mee was in de vorig versies?
alvast bedankt, en JA ik been een newby maar je moet ergens beginnen he?

Breek je nek voorzichtig

• Stefke
Op vrijdag 28 september 2001 22:06 schreef Flapmo het volgende:
uuuh, dude, wil je zeggen dattet verboden is om te springen ?? (altijd headie in sprong is bijna zelfde als verbieden)

Beetje absurd niet? Moet je dan gewoon lekker rondlopen en langs het kistje heenlopen waar je weet dat de T of CT achter zit?? Mjah dan ben je toch snel naar de klote geholpen..
Sja, zie jij de politie wel eens als een idioot heen en weer springen?

Ik zeg alleen dat ALS de makers van CS een beetje meer realisme (dus behoedzaam sluipen, sneaken, etc etc) terug willen brengen, dit wel eens een optie zou kunnen zijn om dat te bereiken

Overigens, ik vind het echt superdom, dat gespring, maar ja, daŽs mijn mening. Ik doe lekker zonder

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-10 15:41
damn, ik spring altijd als ik de hoek om kom...
spring je hoekje om, ander heeft een redelijk snelle reflex..bam heady :(

en dan typ je op strikerz.net: GVD weer een headshot! staat er:

Sazza Frazza Razzin Frazzer :P :P (ofzoiets :) )

• Vos
dat de cs-crew realisme wil en daardoor een vette bug erin maakt ?!? dan ben je erg dom als team...want het is gewoon fake...doe dan een optie dat je 1x springt en moe bent ofzo, maar niet een iritante bug

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Ik vroeg me af of dit waar was, dus ben met vriend wezen kijken of we hetzelfde voor elkaar hebben kunnen krijgen. Helaas is dit niet gelukt, nou beweer ik dus niet dat het niet zo is, maar het is discutabel. Wij kregen het niet voor elkaar en we hebben het vaak genoeg geprobeerd. Iemand anders nog ervaringen?

P.s. Captain Pervert, sterke mening uit groningen *D goed werk!

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 09:45
Op zich wel een aardige anti-spring maatregel om quake taferelen te voorkomen. Misschien niet de meest ideale, maar ik ben wel van mening dat je richtvermogen tijdens een sprong gereduceerd mag worden naar 10% accuracy ofzo....

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:43

Klippy

Still Game

Ik heb 't zelf niet zo gemerkt eigenlijk, maar wel klote dan.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op woensdag 26 september 2001 00:17 schreef Captain Pervert het volgende:
Tenminste normale gameplay met UT, heb tijdje CS gespeelt maar dat spel is gewoon qua bugs een lachtertje, of vind je het normaal dat granaten door 10 meter dikke muren heen gaan. Daarnaast zie je mensen gewoon door de muren heen flikkeren als je in software modus speelt, nou lekker is dat.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
ik heb veel quake 1/2/3 en UT gespeelt
maar CS slaat toch wel alles kwa bugs
van heel die damage map klopt gewoon geen zak
ik zit met die AK47 te raggen op een mannetje van 1 meter afstand. hij draait zich om en schiet me met 1 kogeltje omver (en dan heb ik armor en full health)
werkelijk een waardeloos en totaal onrealistisch spel
dan is RTCW veel en veel beter qua damage detection en uitbalancering :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Stefke
Ga aub allemaal quake en UT spelen dan :O

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 19-10 15:13
ook nog punten van irritatie :

- Ik word gestunned als ik geraakt word kan ik me niet meer bewegen :( (gevolg 99% van de keren dood)
- Gast wil op me schieten, ik ren weg ,ren al achter een muur, en ik word alsnog neergeschoten |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 04:26 schreef Bamibal het volgende:
ik heb veel quake 1/2/3 en UT gespeelt
maar CS slaat toch wel alles kwa bugs
van heel die damage map klopt gewoon geen zak
ik zit met die AK47 te raggen op een mannetje van 1 meter afstand. hij draait zich om en schiet me met 1 kogeltje omver (en dan heb ik armor en full health)
werkelijk een waardeloos en totaal onrealistisch spel
dan is RTCW veel en veel beter qua damage detection en uitbalancering :(
Nou, dit komt omdat de engine van CS veel ouder is dan UT en Q3. Verder meot je proberen niet een hele clip doorheen te raggen, maar kogel voor kogel, wilt helpen *D

• Eeruku
  • Laatst online: 14:45
Op woensdag 26 september 2001 15:38 schreef stefijn het volgende:
Nee, Bunnyhopping is eruit, gelukkig.
Bunnyhop is er dus NIET uit :(

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 11:32 schreef Bamibal het volgende:
ook nog punten van irritatie :

- Ik word gestunned als ik geraakt word kan ik me niet meer bewegen :( (gevolg 99% van de keren dood)
- Gast wil op me schieten, ik ren weg ,ren al achter een muur, en ik word alsnog neergeschoten |:(
Dan moet je vooral niet spelen met highpingers. Door hun hoge ping zien zij jou nog wel op hun scherm dus als jij met je 40 ping al achter de muur zit dan krijg je nog schade.Daarom is het heel irritant om te spelen met highpingers

• Stefke
Op woensdag 03 oktober 2001 07:42 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

Bunnyhop is er dus NIET uit :(
Wel waar |:( Je kunt in principe nog wel BH-en, maar die snelheid haal je niet meer. Het heeft geen zin meer om het te doen, want je bereikt er niks mee

• Stefke
Op woensdag 03 oktober 2001 10:19 schreef Dribbeltje het volgende:

[..]

Dan moet je vooral niet spelen met highpingers. Door hun hoge ping zien zij jou nog wel op hun scherm dus als jij met je 40 ping al achter de muur zit dan krijg je nog schade.Daarom is het heel irritant om te spelen met highpingers
Dacht dat dat net andersom was, dus als je speelt met hoge ping dat mensen met lage ping je dan nog kunnen raken.

Ik heb dat ook altijd dat ik helemaal vaststa als ik geraakt wordt terwijl ik anderen altijd gewoon zie wegspringen :?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
klopt het is idd net andersom

het is juist irri om als highpinger te spelen
als je een goed ping heb <50 dan heb je echt nergens last van

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Moet je eens tegen POD bot spelen... alleen maar headies omdat ze ook zo springen. Kheb met q3 een war tegen POD gehad en die gasten speelde minder goed als hun bots ;)
Pagina: 1