Toon posts:

Oproep aan GSM bezitters!

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
-- Alleen relevant voor mensen met een mobiele telefoon. --

Wij doen onderzoek naar het gebruik van mobiele telefoons in Nederland. We hebben daarom een enquête gemaakt en nu zijn we op zoek naar mensen die mee willen werken. Het beantwoorden van de vragen neemt maximaal 5 minuten in beslag.

Als u mee wilt doen, stuur u een kort mailtje naar: <font color="red">adres@verwijderd.dus</font> en dan versturen wij de enquête naar u toe. Wij verzoeken u de enquête binnen 3 dagen weer ingevuld terug te sturen.

Bij voorbaat dank,

Roald en Renée.

Verwijderd

meel m maar naar mijn meeladres
mafiasven@hotmail.com :)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Ik doe altijd mee met dat soort enquête's.
Alleen mijn antwoorden zijn allemaal hetzelfde..
dus bij deze: alles gemiddeld/geen mening
Moet iedereen een keer doen...
en dan die reactie van die enquêteur..... L :) L

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

kvraag me trouwens af of dit niet een beetje reclame/spam is ? :+

Verwijderd

Topicstarter
Het is een serieuze oproep. Het is voor een scriptie op school, geen reclame dus. Dus bij deze graag aanmelden als u mee wilt doen!

Roald en Renée

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:02

Arno

PF5A

Op dinsdag 25 september 2001 12:36 schreef linkpagina het volgende:
Het is voor een scriptie op school, geen reclame dus.
Hmm... ik weet niet of huiswerkhulp in deze vorm wel is gewenst is in [forum=4] :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Alles heeft een prijs, kom op, hoeveel vangt ut? :9

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is een creatieve combinatie tussen huiswerkhulp en mensen werven en beide wordt op Gathering of Tweakers niet gewaardeerd.

In het verleden worden dergelijke dingen wel eens toegestaan als er vóóraf even toestemming is gevraagd aan de betreffende Moderator / HGM / HGA, maar daarvan is hier geen sprake.

Mail eerst de vragenlijst, met een motivatie waarom je deze enquêtte houdt maar eens naar negotiator@tweakers.net toe, dan zal ik met mijn collega's overleggen óf en zo ja wáár een dergelijk topic gepast is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.