Freesco vraagje:

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb ff Freesco op een floppy gedaan, ff opgestart; nou login root, pass root. ik gebruik deze pagina er voor: http://www.xs4all.nl/~bleekerm/diskette.html
Ik moet nu doen umount /dev/fd0 Maar dat zegt ie: unmout: No such file or directory.
En als ik naar de dir. /dev ga zegt ie: permission denied
Ik kan niks doen zo :( Kan iemand ff zeggen hoe dit werkt?
alvast bedankt
PS tis de nieuwste versie van Freesco

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Hoezo moet je de floppy umounten? Dat is nl. het systeem waar je linux opstaat.
Verder nog een ander puntje. Als je weinig ervaring hebt en je wilt voor ADSL een floppy distro gebruiken dan zou ik eens kijken naar lintegrate.nl
www.lintegrate.nl

Deze linuxdistro is speciaal gemaakt voor floppydistro MXStream. Superhandig en eenvoudig te installeren.

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 12:47 schreef x-wolf het volgende:
Verder nog een ander puntje. Als je weinig ervaring hebt en je wilt voor ADSL een floppy distro gebruiken dan zou ik eens kijken naar lintegrate.nl
www.lintegrate.nl

Deze linuxdistro is speciaal gemaakt voor floppydistro MXStream. Superhandig en eenvoudig te installeren.
TNX voor deze zeer nuttige post!
bedankt

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Ikzelf heb dit nog nooit geinstalleerd maar een vriend van mij met nul linuxervaring had dit binnen 15 minuten geistalleerd en bij hem draait dit nu probleemloos. Hoe zit het met de firewall instellingen van lintegrate?

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 13:11 schreef x-wolf het volgende:
Ikzelf heb dit nog nooit geinstalleerd maar een vriend van mij met nul linuxervaring had dit binnen 15 minuten geistalleerd en bij hem draait dit nu probleemloos. Hoe zit het met de firewall instellingen van lintegrate?
Ik ben er mee bezig op het moment, maar heb nog wat probleempjes, maar der is een goed forum en ga er zeker uit komen. Ik hou jullie op de hoogte

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op dinsdag 25 september 2001 12:47 schreef x-wolf het volgende:
www.lintegrate.nl

Hoe krijg je een verbinding met MXStream ?

Want ik heb namelijk ook adsl (België) en ik moet hiervoor een programma starten om me aan te melden op het netwerk.

Is dit in deze versie mogelijk (of hoe moeten jullie verbinding maken) ?

FreeSCO kreeg ik namelijk niet aan de praat op m'n adsl maar wel op m'n kabel, omdat die gewoon dhcp is.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 18:30 schreef CBA het volgende:

[..]

Hoe krijg je een verbinding met MXStream ?

Want ik heb namelijk ook adsl (België) en ik moet hiervoor een programma starten om me aan te melden op het netwerk.

Is dit in deze versie mogelijk (of hoe moeten jullie verbinding maken) ?

FreeSCO kreeg ik namelijk niet aan de praat op m'n adsl maar wel op m'n kabel, omdat die gewoon dhcp is.
http://www.lintegrate.nl/

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 22:05

CBA

een vat, een vat, een vat !

Op dinsdag 25 september 2001 18:51 schreef YT-Croc het volgende:

http://www.lintegrate.nl/
ja, doh :)

M'n vraag was misschien niet duidelijk maar hoe moeten jullie aanmelden, als dit hetzelfde is als bij mij kan ik het misschien wel gebruiken, want met freesco lukt het me niet.

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Y0ur1
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 18:53 schreef CBA het volgende:

[..]

ja, doh :)

M'n vraag was misschien niet duidelijk maar hoe moeten jullie aanmelden, als dit hetzelfde is als bij mij kan ik het misschien wel gebruiken, want met freesco lukt het me niet.
Dit ondersteunt PPTP, dus voor ADSL...
Pagina: 1