weinig tot niks..
ben je geen < vergeten?
* FireFoz weet niks van xml
* FireFoz weet niks van xml
Leef lekker in het nu, er is niks anders
code:
1
2
3
4
5
6
| <xsl:element name="a">
<xsl:attribute name="href">
/forum?id=<xsl:value-of select="ForumID" />
</xsl:attribute>
Forum
</xsl:element> |
of
code:
1
| <a href="/forum?id={ForumID}">Forum</a> |
Hier krijg ik dus geen forumid bij, dat andere voorbeeld werkt wel goed, thanks..Op dinsdag 25 september 2001 12:32 schreef freak007 het volgende:
code:
1<a href="/forum?id={ForumID}">Forum</a>
weinig tot niks..
Welke XSL processor gebruik je? Dit zou namelijk wel moeten werken. Als je gewone xml elementen opneemt kan je in de attributen van die elementen tussen { en } een XPath expressie opnemen. Daarmee geef je aan dat dit deel van het attribuut geevalueerd moet worden. Dit is niet nodig bij gewone xsl elementen omdat die standaard al worden geevalueerd.didio: Hier krijg ik dus geen forumid bij, dat andere voorbeeld werkt wel goed, thanks..
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Van Microsoft.. Ik heb in ieder geval dit in mijn code staan om de XSL te verwerken.Op dinsdag 25 september 2001 13:39 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Welke XSL processor gebruik je?
code:
1
2
3
| Set objXSL = CreateObject("Microsoft.XMLDOM")
objXSL.Async = False
objXSL.Load(Server.MapPath("test.xsl")) |
Ik begin nog naar net met XML/XSL dus moet het nog allemaal een beetje leren
weinig tot niks..
Hoe kan je een link maken met meerdere variablen???Op dinsdag 25 september 2001 12:06 schreef didio het volgende:
Dit werkt wel, maar iets zegt me dat dit mooier/beter kan.
code:
1 2 3 4 5 6 <a> <xsl:attribute name="href"> /forum.asp?id=<xsl:value-of select="ForumID"/> </xsl:attribute> Forum </a>
<xsl:attribute name="href">
/forum.asp?id=<xsl:value-of select="ForumID"/>&BLAAT=1
</xsl:attribute>
Moet in de HTML worden
<a href=/forum.asp?id=1&BLAAT=1> .... </a>
Hij struikelt altijd over de &
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Dat doet HTML eigenlijk ook al, maar browsers vinden het meestal wel goed.Op vrijdag 28 september 2001 16:14 schreef LuCarD het volgende:
Hij struikelt altijd over de &
Het & teken geeft het begin van een entiteit aan. Als je wil dat het &-teken in de html-output komt te staan, moet je & gebruiken.
Ik dacht dat het met links JUIST niet mocht....Op vrijdag 28 september 2001 16:49 schreef freak007 het volgende:
[..]
Dat doet HTML eigenlijk ook al, maar browsers vinden het meestal wel goed.
Het & teken geeft het begin van een entiteit aan. Als je wil dat het &-teken in de html-output komt te staan, moet je & gebruiken.
Maar het werkt :):):):):):):):):):):):):)
Programmer - an organism that turns coffee into software.
Pagina: 1