Ik speel al jaren FFVIII op de PC... maar er is een grote nadeel van het spel en dat is de resolutie. Bestaat een patch... of wat dan ook waarmee je de resolutie kan verhogen? Any ideas?
Verwijderd
Hogere resolutie = Dikkere PC.
Op een Pentium II met 8MB videogeheugen kreeg ik ook een enorm kutbeeld, maar op mijn Athlon 1200 met GeF2 is het alweer 800x600 met trilinear filtering en al die shit.
Je kunt ook groene en rode streepjes op je scherm krijgen, het probleem daarbij is dat je drivers van je videokaart te nieuw zijn (raar klinkt dat). Je moet daarvoor een patch downloaden die te vinden is oppeuhhh...
Ik zal het nog's navragen.
Op een Pentium II met 8MB videogeheugen kreeg ik ook een enorm kutbeeld, maar op mijn Athlon 1200 met GeF2 is het alweer 800x600 met trilinear filtering en al die shit.
Je kunt ook groene en rode streepjes op je scherm krijgen, het probleem daarbij is dat je drivers van je videokaart te nieuw zijn (raar klinkt dat). Je moet daarvoor een patch downloaden die te vinden is oppeuhhh...
die strepen heb ik idd last van, maar dat is alleen bij het spelen, niet bij de FMV'sOp dinsdag 25 september 2001 11:51 schreef JKMaztah het volgende:
Hogere resolutie = Dikkere PC.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik kon het ook niet vinden waar je de resolutie kon instellen en het ziet er bij mij best wel 640x480 -ig uit.
There is no art to find the minds construction in the face
Voor de gforce kaarten is er een patch uitgebracht waardoor de strepen zijn verdwenen de res upgraden met FFVIII is mij nog niet gelukt en heb ik ook nergens mogen meemaken
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Pagina: 1