ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
Lijkt mij je psx controller aansluiten op je pc toch ? =)Op dinsdag 25 september 2001 13:45 schreef _insomnia_ het volgende:
En dan wat kun je ermee??? als ik vragen mag?
kun je lekker CS-en met een PSX Controller q=Þ
Verwijderd
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Nee, maar ik heb wel de URL van een site die ze verkoopt: http://www.wishtech.com/kheb ook weleens gehoord van zo'n ding voor een n64 controller heeft iemand daar nog een verloopschematje voor?
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
Heb ik in de Elektuur zien staan, jaar of 2 geleden denk ik...Op dinsdag 25 september 2001 17:16 schreef bluh het volgende:
kheb ook weleens gehoord van zo'n ding voor een n64 controller heeft iemand daar nog een verloopschematje voor?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
2. duur
Op woensdag 26 september 2001 20:18 schreef Dr.Q het volgende:
koop dan zo'n gravis ding, bijna exact PS geval
Voordelen:
Makkelijk, simpel, geen drivers, standaard win98 en win98+ ondersteuning. Echt alle knoppen zijn VRIJ te programeren, etc
Nadelen, geen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
BTW: Waar is je tweaker spirit
Op woensdag 26 september 2001 21:27 schreef psygho het volgende:
Uhm, sowwy, maar kopp voor 50 piek een USB to PSX geval, heb je ook geen tropische software nodig, en is je joystic standaard op de usb poort een 4Assen 16Knoppen joystic geworden
Voordelen:
Makkelijk, simpel, geen drivers, standaard win98 en win98+ ondersteuning. Echt alle knoppen zijn VRIJ te programeren, etc
Nadelen, geen
Uhm eerst vragen waar te krijgen, en dan eens zeuren waar mijn tweaker spirit is ??, nou die is er wel, maar ik heb een printer en scanner helaas allebij op lpt1 poort (scanner heeft doorlussing), en ik houd meer van mijn voordelen die ik genoemd heb!Op woensdag 26 september 2001 21:34 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
En waar zijn deze te krijgen?
BTW: Waar is je tweaker spiritDit is zelfgemaakt dus het is beter
[..]
annyway, jij wilt oo zon 50 piek dingetje, zonder driver shit enzo..
www.psx1.com waarschijnlijk niet op de site, maar ff mailen, sturen ze je er een toe.. Voorheen had de Funprice ze ook, daar komt de mijn weg..
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.