Ik heb dus verloopstukken nodig waar je 2 slangen van 1/2"(12,5mm) aan vast kunt maken onder een hoek van 90 graden. Bij de praxis/gamma en de DHZ zaken hebben ze het niet
Hier in Dordrecht tenminste niet. Weten jullie waar je het kunt kopen in Dordrecht? Of kan iemand iets voor mij regelen en naar mij opsturen? Het wordt vergoed natuurlijk.
Neem een stukje koperen pijp en twee slangklemmen. Buig de pijp, slangen (met klemmen) eromheen en klaar!
je kan die dingen krijgen bij Conrad (Bestnr. 532738-89)
Ik heb er ergens nog een paar liggen; maar helaas heb ik echt geen idee waar ergens
Ik heb er ergens nog een paar liggen; maar helaas heb ik echt geen idee waar ergens
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Er werd hier al Aqaurium-zaak zaak genoemd, ik heb de mijnes bij de Hornbach gekocht.
Overigens zit ik er wel aan te denken ze nog eens van koper aan te schaffen, want ik heb er al twee gehad die (vanwege corrosie?) lichtjes aan het scheuren waren, met als gevolg water op de bodem van mijn kast.....
Voorbeeld staat op mijn website, ff HoPa-icon aanklikken.
Overigens zit ik er wel aan te denken ze nog eens van koper aan te schaffen, want ik heb er al twee gehad die (vanwege corrosie?) lichtjes aan het scheuren waren, met als gevolg water op de bodem van mijn kast.....
Voorbeeld staat op mijn website, ff HoPa-icon aanklikken.
Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.
Ik moet er vanmiddag in de buurt zijn, dus dan neem ik er wel een paar mee, toch raad ik je aan om er niet al teveel spanning op te laten komen, want uiteindelijk gaan ze stuk je er spanning opzet....(ik spreek uit ervaring ja:()Op dinsdag 25 september 2001 14:13 schreef Aico het volgende:
Zou jij er dan een stuk of 6 voor mij kunnen kopen en opsturen? mail me plz kwitterick@hotmail.com
Ik meen dat ze 5piek waren, zal wel ff kijken, mail je vanavond wel ff me rekening nummer en verdere details.
je kan toch gewoon knelkoppelingen halen bij de gamma ofzo??
daar douw je de slang in en aan de andere kant ook, en dan schroef je ze dicht. klaar is kees, of freek als je ze bij de gamma haalt
daar douw je de slang in en aan de andere kant ook, en dan schroef je ze dicht. klaar is kees, of freek als je ze bij de gamma haalt
LOL, 6 van die stukkies pvc zijn bij H-bach ook al 30 piek..Op dinsdag 25 september 2001 14:30 schreef Aico het volgende:
Ja, maar daar moet je meteen voor 40gld bestellen....en ik heb alleen die verloopstukken nodig.
Maar ik zal er vanmiddag een 6tal meenemen voor je.
Ik denk dattie een hoekje om wil met die slang, ze hoeven niet aan elkaar geknoopt te worden......Op dinsdag 25 september 2001 14:44 schreef epsilon het volgende:
je kan toch gewoon knelkoppelingen halen bij de gamma ofzo??
[dithadineenemailgemoetenmaarikbenlui-modus]Op dinsdag 25 september 2001 14:13 schreef Aico het volgende:
Zou jij er dan een stuk of 6 voor mij kunnen kopen en opsturen? mail me plz kwitterick@hotmail.com
Hoi Aico
Ik ben even geweest voor je, maar ik vrees dat ze niet op voorraad waren,
want er hing niks......
Misschien moet ik er zaterdag zijn, anders wordt het pas de week daarop dat ik er moet wezen.
Solly.........
BYM
[/dithadineenemailgemoetenmaarikbenlui-modus]
Nog een laatste tip, had je al bij automaterialen gekeken?
Daar hebben ze deze grappen ook wel, ik ga zelf binnenkort ff nieuwe shoppen bij de autoparts of brezan.........
Gewoon op dorp gekocht Eiheim, ze hadden er een boek van ook gelijk T-stukjes besteld.
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1