The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
www.servicetec.nl
www.printercare.com
www.ikan.nl
kan je gebruiken als uitgangspunt. Maar prefereer
de 1e twee...
OT: Met de laatste had ik persoonlijk wat minder goede ervaringen mee. (Ikan = indonesisch voor vis)
Suc6
www.printercare.com
www.ikan.nl
kan je gebruiken als uitgangspunt. Maar prefereer
de 1e twee...
OT: Met de laatste had ik persoonlijk wat minder goede ervaringen mee. (Ikan = indonesisch voor vis)
Suc6
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
Verschillende o.a.
4
4plus
4L
5
5N
5Si
4000
en nog een paar...
4
4plus
4L
5
5N
5Si
4000
en nog een paar...
't zijn er nogal een aantal!!! 
Ik heb de mijne laten doen bij een lokale klusjesman.
Ik heb de mijne laten doen bij een lokale klusjesman.
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Bedankt voor de reacties.
Heb aantal offertes opgevraagd.
Heb aantal offertes opgevraagd.
Eigenlijk kan je het zelf wel, je moet al het poeder dat in de printer is achtergebleven weghalen en dat is het zo'n beetje, als hij piept wat naaimachineoliee erbij en het is allemaal weer schoon. Ik heb nog zo'n oude Laserjet III, nu is hij helemaal schoon en geen vlekken of iets meer!
Als je nog ca. 1000 vel oud paper hebt dan kan je ook wel is al die papieren door de printer halen en dan gewoon allemaal lege pagina's 'afdrukken'
Als je nog ca. 1000 vel oud paper hebt dan kan je ook wel is al die papieren door de printer halen en dan gewoon allemaal lege pagina's 'afdrukken'
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Pagina: 1