Verwijderd

Topicstarter
Ik wil linux op mijn palmpie maar weet niet of er al veel proggies zien die deze combinatie eer aan doen?

wie heeft er ervaring

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
Kan er Linux op dan? Dat was toch alleen op PocketPC's?

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 12:03 schreef ArthurS het volgende:
Kan er Linux op dan? Dat was toch alleen op PocketPC's?
nee ook op de palm, en op de pocketpc ook alleen maar als je flash rom hebt volgens mij :( (ipaqs dus weer)

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-03 17:19

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Links ???

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 13:13 schreef CT het volgende:
Links ???
[topic=215828/1/50] :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:56
Nou ik heb eens wat screenshots en dergelijke bekeken en ik vraag me af waarom iemand in vredesnaam dit OS op zijn Palm zou willen flashen :?

Het biedt niets meer dan PalmOS zo lijkt het. De interface is grotendeels gestolen van PalmOS, maar ziet er in mijn ogen net even iets minder professioneel en minder makkelijk uit (bekijk de screenshots van de kalender en de todo-lijst maar eens hierzo). Daarnaast is er volgens mij veel minder software voor beschikbaar dan voor PalmOS.

Wat heeft LinuxDA voor voordelen? PalmOS is al snel, stabiel én makkelijk in het gebruik. En voor de anti-ms mensen (waar ik overigens niet toe behoor): PalmOS is ook niet van Microsoft. Bovendien wordt het standaard bij alle Palms geleverd, terwijl LinuxDA niet eens gratis is (die indruk krijg ik tenminste - je kan alleen maar 'demo's' downloaden en de hele versie kost $20)!

* Arthur denkt dat hij deze graal aan zijn m505 voorbij laat gaan

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Linux op je PDA is voor de slashdot-linux-zealots in de samenleving. Van die types die ook graag elk apparaat dat ze maar kunnen omhacken tot ie linux draait.

Gewoon negeren dus, en fijn doorgaan met normaal PDA gebruik :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Zit wel wat in maar tis toch koel om zo'n ding te tweaken :)

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:55

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op donderdag 27 september 2001 15:54 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
Zit wel wat in maar tis toch koel om zo'n ding te tweaken :)
Hackmaster met Afterburner? :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1