Als ik iets download dan stijgt mijn cpu belasting tot 100%. Dat is toch niet normaal of wel? Ik heb celeron 466 en downen gaat met maximaal 1 MByte/sec.
je hoort 24/7 een 100% belasting te hebben! kijk hier!
1 MByte per seconde?Op dinsdag 25 september 2001 10:55 schreef Oscar28 het volgende:
Als ik iets download dan stijgt mijn cpu belasting tot 100%. Dat is toch niet normaal of wel? Ik heb celeron 466 en downen gaat met maximaal 1 MByte/sec.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Ik zou toch gaan denken in de richting van een worm-virus.... 100% belasting tijdens downen is wel veel!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Met welke progje ben je aan het downloaden dan?
Welk os draai je?
Welk os draai je?
Erg grappige reacties. Maar mcafee vind niks en het dus alleen zo bij downloaden. Kan er niet iets fout ingesteld zijn bij mijn harddisk ofzo?
Verwijderd
Is het misschien niet je HD die de belasting helemaal overneemt?
Heeft je HD moeilijkheden met het wegschrijven van je download spul?
Heeft je HD moeilijkheden met het wegschrijven van je download spul?
Heb net ff bij mijn schijven dma aangezet en belsting blijft 100%, maar mijn muis hapert nu niet meer en andere progjes volgens mij ook niet. Toch blijf ik die 100% raar vinden.
het kan ook door een (oude) netwerkkaart komen. Installeer een shareware taskmanager die de cpu belasting per process laat zien, dan kan je bepalen wie de boosdoener is
Ik frut, dus ik epibreer
Dit heb ik bij mij ook wel eens gezien. Als ik bij voorbeeld met een download client, voor bijvoorbeeld bepaalde muziek stukken te downloaden, heb ik ook 100% belasting. Ik heb geen idee waardit aan kan liggen, maar vindt het een zeer slecht iets!
brabrabrabra...
Vind ik een hele goede tip, ik heb net een stuk of 5 van dat soort progjes geprobeerd, maar ik zie nergens de belasting per proces, weet iemand er wel een die dat kan?
iets als "taskinfo". Te vinden bij de betere download sites. Alleen in een ander draadje beweerde iemand dat daar een backdoor achtig "virus" in zou zitten.
Ik vind het een top programma en heb er nooit problemen mee gehad
Ik vind het een top programma en heb er nooit problemen mee gehad
Ik frut, dus ik epibreer
Wintop, dat zit bij Powertoys van MicroSoft en is gratis te downloaden.Op dinsdag 25 september 2001 12:13 schreef Oscar28 het volgende:
Vind ik een hele goede tip, ik heb net een stuk of 5 van dat soort progjes geprobeerd, maar ik zie nergens de belasting per proces, weet iemand er wel een die dat kan?
Geen beurs, geen tempo
Ik heb nu net taskinfo geinstalleerd en windows geeft een belasting aan van 100%, ben ff wat aan het downen. En taskinfo geeft maar iets van 10% aan. Hij is voor 90% idle mijn processor (dat betekend toch dat ie aan het niksen is?). Maar kan ik hier uit cocluderen dat de processor belasting dus niet 100% is?
hevb je misschien iets als cpucool or rain draaien? Die maken de "vrije tijd" van de processor vol door IDLE calls te doen. Een taskmanager zou dit kunnen intepreteren als 100% belasting.
En waarmee meet je nu dan? sysmon?
En waarmee meet je nu dan? sysmon?
Ik frut, dus ik epibreer
hij stelt toch gewoon een vraagOp dinsdag 25 september 2001 10:59 schreef BrainDamage het volgende:
Bedankt voor je mededeling hier hebben we echt wat aan. Bij mij is het trouwens niet zo.
maargoe ontopic:
Ik had dat ook altijd een CPU belasting van 100%. totdat ik mijn koei uigooide
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Juist, je cpu belasting is 10%.. Ik ben nu wel heel benieuwd waar jij 100% ziet staan dan.. Want als je bijvoorbeeld Go!Zilla gebruikt dan staat de throttle op 100%, da's niet cpu belasting.. Tis een stom voorbeeld misschien en tis ook al lang geleden dat ik Go!Zilla gebruikte maar misschien snap je wat ik bedoel..Op dinsdag 25 september 2001 13:06 schreef Oscar28 het volgende:
Ik heb nu net taskinfo geinstalleerd en windows geeft een belasting aan van 100%, ben ff wat aan het downen. En taskinfo geeft maar iets van 10% aan. Hij is voor 90% idle mijn processor (dat betekend toch dat ie aan het niksen is?). Maar kan ik hier uit cocluderen dat de processor belasting dus niet 100% is?
ik had laatst iets soort gelijks
@ 2 %
Explorer @ 1%
Kazaa @ 94%... wtf !!
winamp @ 2%
ff kazaa eraf gegooid en geherinstalled en het was weg... best vreemd
ow ik kon dit gewoon zien met de Win2k Taskmanager.....
Explorer @ 1%
Kazaa @ 94%... wtf !!
winamp @ 2%
ff kazaa eraf gegooid en geherinstalled en het was weg... best vreemd
ow ik kon dit gewoon zien met de Win2k Taskmanager.....
Die 100% geeft windows98se aan bij system monitor. Als ik kap met downloaden geeft ie dat niet meer aan. Taskinfo geeft dus tijden downloaden, iets van 10% aan en 90% idle.
Ik heb hier adsl en zit met newerk-kaart aan switch waaraan een adsl-modem zit.
Ik heb hier adsl en zit met newerk-kaart aan switch waaraan een adsl-modem zit.
Tja dan denk ik dat Systeemmonitor ofwel de verkeerde waarde weergeeft, of iets anders weergeeft dan het totale processorgebruik.. Ik heb het hier net ook opgestart (nooit gebruikt) en tja.. Ik zou Taskinfo vertrouwen..
Pagina: 1