Toon posts:

huh een slot ? why ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
waarom kwam er een slot op mijn topcje ?

ik ben druk aan het stoeien op phpdotnet en freakz, maar kan gewoon niet vinden hoe een br achter een print_r functie te zetten, mag daar toch wel beetje hulp bij vragen dan ? komt er zoiets:
>
>en kwestie van nadenken en zoeken?
>html-enters: <br>
?windows-enters: \r\n
>unix-enters: \n
>mac-enters: \r
>Alle enters omzetten in <br>[enter] : nl2br()
dit werkt echter niet, daarom vraag ik het hier ook..dit is toch een programming en webscripting forum?

Verwijderd

Verkeerde forum dude!
move.to->LA

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Je mag zeker hulp vragen.

Maar in mijn ogen moet je zelf toch ook wel wat doen...

Ow ik link effe je topic erbij: [topic=236448/1/50]

Ow, misschien nog een ding vergeten te melden in de sluitmessage, als je van dos - unix gaat uploaden, doe dat in text-mode.

Dit topic move ik naar LA, waar het thuis hoort.

Verwijderd

Topicstarter
idd, srry had hem hier direct al moeten zetten. ff nie aan gedacht., maar wat betreft het zoeken, ik ben ook druk doende met leren (en zoeken) van dat php, (boek is in aantocht..hehehe), maar kon het gewoon niet vinden, daarom die vraag..op zich is het wel opgelost zoals ik het nu heb, maar was benieuwd of het achter die print regel ook wou vandaar de vraag.

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op dinsdag 25 september 2001 10:57 schreef emp1re het volgende:
idd, srry had hem hier direct al moeten zetten. ff nie aan gedacht., maar wat betreft het zoeken, ik ben ook druk doende met leren (en zoeken) van dat php, (boek is in aantocht..hehehe), maar kon het gewoon niet vinden, daarom die vraag..op zich is het wel opgelost zoals ik het nu heb, maar was benieuwd of het achter die print regel ook wou vandaar de vraag.
Kwestie van ff testen en dan weet je dat :)
Het is erg makkelijk alles voorgeschoteld te krijgen. Maar je leert erg veel van het zelf doen. En dat wij het weten, weten we al. P&W is een hulp forum waar je terecht kunt als je ergens na lang zoeken niet uit komt of gewoon een aanknopingspunt mist. Niet om dingen voorgekauwd te krijgen die je zelf uit kunt zoeken of al op 1001 plaatsen op internet te vinden zijn [no flame intended]

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-11 16:53

D2k

Op dinsdag 25 september 2001 11:16 schreef wasigh het volgende:

[..]

Kwestie van ff testen en dan weet je dat :)
niet van die gekke dingen zeggen hè?

maar je hebt gelijk van trial-and-error leer je ook heel veel

* D2k werkt ook voornamelijk zo

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1