HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Uitlokking wil ik het niet noemen, hij geeft alleen openlijk toe illegale software in zijn bezit te hebben.
Dit soort reacties komen echter dagelijks voor en om die allemaal te editten lijkt me iets teveel van het goede maar misschien dat een Adje er anders over denkt..
Dit soort reacties komen echter dagelijks voor en om die allemaal te editten lijkt me iets teveel van het goede maar misschien dat een Adje er anders over denkt..
Dit beleid is op GoT ook niet helemaal... Het is een bijzonder grijs gebied en per keer moet er worden gekeken of iets wel of niet kan. Zo'n opmerking in [forum=11] laat ik zelf meestal staan, alleen als er om XP (of onderdelen) wordt gevraags, volgt een edit of slotjeOp dinsdag 25 september 2001 10:21 schreef Renegade het volgende:
Het lijkt mij dat dit beleid ook op T.net geldt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
npOp dinsdag 25 september 2001 11:01 schreef Traag het volgende:
Ow, en ik heb ff je titel aangepast, met jouw titel lijkt het wel of iemand van de tnet crew aan het uitlokken is
Maar om ff commentaar te geven op je opmerking daarvoor. Er is mij een tijd lang verteld dat dat soort opmerkingen veel verzoeken om warez veroorzaakten (was voornamelijk met de verschillende WinXP builds, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen
Iig bedankt voor de reply's.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Om op de reactie in te gaan: deze gast heeft wel zwaar gelijk betreffende de XP-versie
. Ik weet niet of dat idd een troll is.
Jaymz snapt ook niet wattie op -1 troll doet.Op dinsdag 25 september 2001 12:48 schreef ecteinascidin het volgende:
Om op de reactie in te gaan: deze gast heeft wel zwaar gelijk betreffende de XP-versie. Ik weet niet of dat idd een troll is.
Deze zou dan eigenlijk op -2 moeten.
(Maar dat hoort op TMF thuis
Pagina: 1