There is no art to find the minds construction in the face
neem de leadtek voor 335,- zowat zelfde kaarte zit goed overclockbaar geheugen op (460 mhz) zonder koel blokies. ook grote heatsink voor core
Kan ik ook doen maar zou toch graag een antwoord willen want ik vind het raar dat hij niet op hun website staat.
Verwijderd
De officiele aanduiding van de kaart zou moeten zijn: GeForce2 Pro... Een GeForce2 GTS Pro bestaat niet volgens nVidia... Ik denk het in jouw geval om dezelfde kaart gaat...
Op heel veel site wordt Pro heel vaak gebruikt om aan te duiden dat er TV-out op zit. Zoals met de genoemde leadtek 2 posts omhoog.
Ben de links gaan volgen en er Staat Leadtek GeForce 2 GTS pro TV-out ! ??
Is dit dan de GTS met TVout ?? Of een Pro versie van de GTS ?? Ik ben ff de weg kwijt hehe.
volgens mij gewoon die GTS want die heeft een geel board en de pro een groene.
Ben de links gaan volgen en er Staat Leadtek GeForce 2 GTS pro TV-out ! ??
Is dit dan de GTS met TVout ?? Of een Pro versie van de GTS ?? Ik ben ff de weg kwijt hehe.
volgens mij gewoon die GTS want die heeft een geel board en de pro een groene.
Op de kaart zit wel degelijk een Geforce2 PRO maar de kaart loopt op de snelheid van een gts 200/333 dacht ik, maar hij valt, zoals ik gehoord heb zeer goed over te klokken 250/450 ofzo. Ga deze kaart zelf ook kopen de 64 MB versie kost 385 bij Gistron.com 
Eppie
Eppie
Verwijderd
Er is een Creative geforce 2 PRO........alle echte PRO kaarten behoren op 200/ 400 te draaien.
Ikzelf heb een Leadtek geforce 2 pro 64mb en ben hier erg tevreden over.
Als het goed is draait de 32mb versie ook op 200/400 en heeft ook tv out.
Ikzelf heb een Leadtek geforce 2 pro 64mb en ben hier erg tevreden over.
Als het goed is draait de 32mb versie ook op 200/400 en heeft ook tv out.
Heb de specificaties uitgedraaid . .( had ze gevonden) maar ook echt het ENIGE verschil is dat de GTS op 333 draait en de PRO op 400.
Toch maar de pro want zoals ik lees hier kan de GTS maar geOCed worden tot 400 en de pro toch wel tot 450.
Thnx guys.
Oke misschien een LeadTek maar dat vind ik riskant omdat op veel sites de GTS pro en de Pro door elkaar worden gehaald.
Toch maar de pro want zoals ik lees hier kan de GTS maar geOCed worden tot 400 en de pro toch wel tot 450.
Thnx guys.
Oke misschien een LeadTek maar dat vind ik riskant omdat op veel sites de GTS pro en de Pro door elkaar worden gehaald.
koop em bij europc. krijg jen groene 5ns (400 mhz) met enhanged koelblok. op plaatjes moet je niet afgaan daar klopt geen bal van op de site van europc en van leadtek. zijn veel mensen die em gekocht hebben bij europc hier. zit idd ook tv out op heb de 32 mb versie
Pagina: 1