Toon posts:

Ervaringen met Behringer B 2031 Truth monitors

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met deze active monitorspeakers? Zijn per set te koop bij feedback voor het luttele bedrag van Fl. 1599,-.

Verwijderd

In de Duitse Keyboard van deze maand staat een test over activeluidsprekers,de Behringer komt hier matig uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 10:27 schreef rjw het volgende:
In de Duitse Keyboard van deze maand staat een test over activeluidsprekers,de Behringer komt hier matig uit.
is dat artikel ook ergens online te lezen, kan alleen de engelse versie online vinden.

edit:

Ok, heb hem inmiddels gevonden, zie hier.

Als wat prijzen gaat opzoeken van de diverse behandelde monitoren zal je een groot prijsverschil zien. Ik heb er tussen zien staan van 3.500 DM (ik deed het vergelijk bij thomann.de). Kan je dan wel over een juist testbeeld? Of is er wel degeleijk in het artikel een onderscheidt gemaakt in prijs/kwaliteit verhouding?

Mijn budget ligt rond de 2000,- en dan maakt met het niet echt uit of ik voor dat geld twee passieve monitor speakers heb en een versterken of een active set.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Kijk eens naar de Event PS8

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 16:17 schreef ErectionJackson het volgende:
Kijk eens naar de Event PS8
Heb je daar ervaring mee? Ik heb wat rond gezocht op het Internet maar kom vooral verkooppunten en geen recensies tegen, mooie aanbiedingen in de US ($599 per paar, inclusief 19% BTW nog geen 1700,-) maar alleen daar te verzenden :'(
Kijk je bij Thoman dan kom je al gauw rond de 2150,- (ex verzenden) uit.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb ze even geleden beluisterd en ze bevielen me heel goed. Maar bekijk deze review eens: http://www.intermusic.com/article.asp?ReviewId=1339&ArticleTable=Reviews&Channel=RCD

Gaat over de PS5, iets goedkoper. Maar in de conclusie staan misschien ook dingen waar je iets aan hebt.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Topicstarter
Dat is idd nuttige informatie.

Mag ik vragen waar je ze hebt beluisterd? Ik heb ze gevonden bij Peter Verspuy, alleen zijn ze daar wel een beetje duur: 2684,-, da's toch echt boven budget :'(

Hopen dat ze vanuit Amerika willen verzenden....... :P

• ErectionJackson

ErectionJackson

De Behringers zijn nu nog maar f1070,- voor een set!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 17:39 schreef ErectionJackson het volgende:
De Behringers zijn nu nog maar f1070,- voor een set!
Ik zag het net idd in het feedback magazine! :P

• ErectionJackson

ErectionJackson

Pagina: 1