Toon posts:

Is er een GeForce2 MX 400 met DDR?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al bijna 1,5 jaar te gamen op een GeForce256 met 64sdram, en aangezien ik maar een arme student ben heb ik bijna geen geld om uit te breiden.

Ik heb nu iemand gevonden die mijn GeForce256 voor 200 gulden wil kopen. Nu wil ik hiervoor plus misschien nog (niet meer dan 150) gulden bij te leggen.

Ik zie dat de MX 400 erg goedkoop is en nu is mijn vraag of er een MX 400 is met DDR geheugen is. Want een GeForce256 ddr is een stuk sneller dan een met sdr.

Dus weetje wel merk GeForce2MX 400 DDR heeft (hetliefst 64) geef dan ff een reply!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 13:18
Volgens mij bestaan die niet... wel een MX200 DDR van Abit geloof ik, maar de MX200 is weer behoorlijk traag.

Als ie al wel zou bestaan, heb je geen voordeel met DDR op een GeForce 2 MX omdat die dan een 64-bit geheugenbus heeft t.o.v. 128-bit bij SDR geheugen!

Verwijderd

inderdaad,klopt als een bus.

Verwijderd

Volgens mij kun je dan toch beter een Geforce 2 GTS nemen van powercolor of zoiets. voor nog geen 350 piek heb je dan een heel snel kaartje in huis, terwijl een mx400 toch ook al behoorlijk dicht tegen de 300 piek aan zit.

Grtzzz

Verwijderd

Er zijn 2 soorten MX-400's. 128-bit SDR of 64-bit DDR. Dat komt bijna op dezelfde snelheid neer, ik geloof zelfs dat DDR ietsje langzamer is. Een MX is trouwens niet veel sneller dan een GF1. Ik zou doorsparen voor een GF2 GTS of hoger (PRO/Ultra)

Verwijderd

Voor 400 piek heb je een geforce 2 pro 64 mb ddr, check price watch maar.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je hebt zelfs al Pro's voor rond de 350 en dat is precies wat jij kan betalen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Geef eens een voorbeeld dan van een Pro voor 350,- piek

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

gf2 mx is alleen in SDR
de gf3 mx is wel DDr
Pagina: 1