Tegenwoordig kom ik steeds vaker tegen dat medewerkers van bedrijven comentaar gaan leveren op reacties die je op GoT of T.net hebt geplaatst. Hier kun je je post plaatsen waarop dat mailtje betrekking had, en graag ook het mailtje/reactie van dat bedrijf. (graag wel naam en telefoonnummers censureren)
Reactie van mij in de shopsurvey:
Reactie van mij in de shopsurvey:
De reactie van DynabyteHeb altyd niet echt geweldige postitieve reacties over Dynabyte. Alhoewel ik 2 maanden geleden mijn baas om een laptop had laten gaan.(was op dat moment het goedkoopst bij DB) Nu moest ik van de week zijn internet aan de praat krijgen, maar dat lukte niet, na een poosje zoeken, bleek de kabel kapot te zijn (van modem ---> telefoonstekker) Ik zojuist terug naar de DB dat ik uiteraard het snoertje omgewisseld wilde hebben. De verkoper ging in de gedachte dat ik particulier was een hoop zeiken, hij naar achter met dat snoertje. Toen kwam ik factuur vragen. Ik gezegt dat het een laptop van de zaak was, dus ik die factuur niet in bezit had. Toen hij er achter kwam dat ik dus een zakelijke klant was (door op zijn pc te kijken of de gegevens klopte), was er geen vuiltje aan de lucht, hij liep direct naar de telecomunicatie-kabels, en gaf zonder kick of stoot een nieuwe (veel langere) kabel.
Kreeg wel het gevoel dat een zakelijke klant voorrang heeft op een particulier.
Beste RDK_NL
Even een reactie op de door u ingevulde shopsurvey op tweakers,
Dynabyte maakt geen verschil tussen particuliere en zakelijke klanten.
Het
is ook niet de bedoeling om die indruk te wekken.
Aangezien u de bon niet bij had moest mijn colega in zijn systeem
kijken of
u inderdaad uw laptop bij ons had gekocht. Toen het systeem dit
bevestigde
konden we uw telefoonkabel omruilen.
Had u uw bon meegenomen hadden we het snoer gelijk kunnen omruilen.
Het na achter lopen was om het snoer te kunnen testen. Mocht het aan
iets
anders liggen was u immers niets verder gekomen.
Zakelijk of particulier, het zou niets uitgemaakt hebben, wij proberen
enkel
een zo goed mogelijke service te geven.
Deze email is niet bekritiserend bedoeld, maar enkel om het misverstand
uit
de wereld te helpen. Tevens gaat deze email niet vanuit het bedrijf,
maar
van mij persoonlijk.
Met vriendelijke groet,
K. ####
Dynabyte #############
Telefoon0118-4#####