Toon posts:

PdfLib! - PHP -

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi vraagje,

Ik heb een tijdje geleden een PHP script gemaakt die gebruik maakt van PdfLib en zo dus een pdf-je kan maken. MAAAAR nu,.. Nu krijg ik de foutmelding dat ik een nieuwere moet downloaden .... nou okee ik gedaan en nu moet ik er dus voor gaan dokke en er staat heel groot door mijn gemaakte libje WWW.PDFLIB.COM :r (enne dat was dus niet de bedoeling ... is tie niet ergers te downloaden(sstttt!!!) ) Hoe kan dit opeens? Door de Nieuwere versie van PHP? Kan ik die goeie oude dll wegsmijten? offe?

Nou bedankt alvast!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Je hebt dus de 'gratis' windows variant gedownload? Daar zit idd deze reclame in. ALs je zelf pdflib compiled is deze reclame weg.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

heeft iemand een zelfgecompileerde PDFlib liggen? liefst voor php 4.04 of 4.05
ik heb geen idee hoe ik zoiets zou moeten doen

Join TeamBVD!

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Ik heb probeerd om pdflib met php te compileren met MS Visual C++.... maar hij komt met een error dat hij in een bepaald pdflib.h niet kan vinden of laden... terwijl ik die daar toch heb staan...

Ik heb nog gezocht op de error code (die ik even niet bij de hand heb, maar het was iets van C10xx... zal 'm vanavond posten).... maar dat leverde geen bruikbare oplossingen op....

heeft iemand een werkende pdflib liggen? (zonder pdflib.com stempel :)) of een andere manier om pdf's te genereren vanuit php.... misschien via XML en een stylesheet... (al heb ik daar nog geen verstand van....)

Join TeamBVD!

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Na overleg met ACM toch maar dicht.
Je vraag heeft te weinig met webscripting te maken.
Vragen over compilen en compile fouten zijn natuurlijk wel welkom.

(vragen over:"ik mis een bestand wie heeft dat voor mij" niet)

Dit topic is gesloten.