=( Protected by witchcraft )=
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Het gaat dus om de CS4624 chipset van Cirrus Logic. Misschien dat er ook andere kaarten zijn met dit probleem?
Maakt niet uit welke game! Alles van mijnenveger tot Max Paine. Ook de standaard windows geluiden hebben dit probleem.
er stond in een review op tom's hardware dat de drivers voor XP van de Fortissimo nog niet uitwaren (was gister)
dus gewoon ff afw88 tot ze uitkomen
* Stacium heeft btw de Fortissimo 2 besteld
en draait ook XP, maar ja dat zien we dan nog wel
dus gewoon ff afw88 tot ze uitkomen
* Stacium heeft btw de Fortissimo 2 besteld
It seemed like a good idea at the time
ik heb dus hetzelfde probleem. ik zag vandaag dat er nieuwe yamaha drivers uitwaren voor xp ( ook voor de fortissimo ) maar nu deze eropstaan nogsteeds hetzelde, heeft iemand wel goed werkende drivers
Fortissimo word niet meer door hercules ondersteund dus hou er maar over op en koop voor 100,- piek een terratec of zo !
LOL
das gelul, heb officiele mail gekregen dat rond 25 Oktober drivers voor XP zouden komen!
Dat wou ik ff kwijt (misschien dat het voor de Fortissimo 1 wel geld??)
ik had trouwens wel op tweakers.net gelezen :Op woensdag 10 oktober 2001 20:18 schreef Chickendorp het volgende:
das gelul, heb officiele mail gekregen dat rond 25 Oktober drivers voor XP zouden komen!
die nieuwe drivers heb ik er nu op staan, maar blijf dezelfde problemen houdenYamaha's new drivers for their DS-XG products which are based on these chips: YMF724, YMF740, YMF744, YMF754. The version number is 5.12.01.5244.
Yamaha based soundcards:
Hoontech, Aopen, Guillemots Fortissimo (Hercules) and Addonics
maar als er rond 25 officiele xp drivers komen , ga ik maar hopen dat die dan wel gaan werken
Ik heb dezelfde problemen met m'n fortissimo 2. De nieuwe drivers zijn nu uit en ik heb ze geinstalleerd. Gister direct na installatie deed'ie het de hele avond goed, maar nu is het weer allemaal gekraak en irritant hoog gepiep.
Ik al een update zien staan op de microsoft site voor geluidsproblemen. Iemand die dit (succesvol) geprobeerd heeft ? Of heeft er iemand een oplossing ?
Ik al een update zien staan op de microsoft site voor geluidsproblemen. Iemand die dit (succesvol) geprobeerd heeft ? Of heeft er iemand een oplossing ?
drivers van hercules.com plukken > niet europa op de andere america ofzo staat versie 1.02 of 1.2 kweenie meer maar die doen het hier wel onder XP
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Pagina: 1