iemand heeft mijn weide betreden, en 4 koeien op zijn naam gezet. Ik ga hem terugpakken, no doubt , maar hoe zijn de "regels" ?
hoofdregel:
geen koeien installeren op pc's waar je zelf niet de eigenaar van bent, of in ieder geval niet zonder dat de eigenaar (meestal systeembeheerder) ervan af weet.
geen koeien installeren op pc's waar je zelf niet de eigenaar van bent, of in ieder geval niet zonder dat de eigenaar (meestal systeembeheerder) ervan af weet.
[AbC]
het is niet de bedoeling dat je koeien van iemand anders steelt! dus wie het eerst kom wie het eerst maalt, jij bent dus de gelukkige winnaar, zet ze maar gewoon terug en mail hem effe dat ie er af moet blijven (vraag wel effe of ie al lid is van dpc
........................
heej sequence
ik ga iig wat maatregelen treffen in de form van "wat" "emails" ,maar hij heeft ze gewoon gejat
ik wou gewoon de mening weten van andere dpc`ers
ik weet niet of ie dpc`er is .
ik ga iig wat maatregelen treffen in de form van "wat" "emails" ,maar hij heeft ze gewoon gejat
ik wou gewoon de mening weten van andere dpc`ers
gewoon even een aardig mailtje sturen, en vragen of ie lid wil worden van DPC, voor mij part laat je hem lid worden van je subteam, dan heb je het helemaal voor elkaar
neuh, het is iemand die dit puur doet om mij te pesten , hij wist dat ik bij dpc zat etc. het zijn koeien [ met toestemming] op een site waar ik niet zo veel kom, dus moeilijk te controleren
idee X, zet een proxy op en flush je hele kudde in die richting, dan kun je bij hosts al gauw zien als er een paar pc's niet meer flushen 
en idd kun je dan rustig 'een paar mailtjes sturen'
en idd kun je dan rustig 'een paar mailtjes sturen'
Check het e-mail adres in de client en zoek bij de dnet zijn stats op. Zodra ze het weer doen dan, want het is weer naadje daaroOp dinsdag 25 september 2001 10:18 schreef scsi-freak het volgende:
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Het is heel simpel:
We hebben een informele, ethische, afspraak dat mensen reeds met koe uitgeruste systemen met rust laten.
Als mensen dus jouw systemen "inpikken" dan zet je jouw client gewoon terug en stuur je een mailtje naar de dader dat dit geen gewenste ontwikkeling is.
Mocht het geen DPC'er zijn en doet hij dit meerdere malen nadat jij hebt aangegeven dat dit niet een normale gang van zaken is --> dan adviseer ik jou gewoon een klacht bij dnet in te dienen.
We hebben een informele, ethische, afspraak dat mensen reeds met koe uitgeruste systemen met rust laten.
Als mensen dus jouw systemen "inpikken" dan zet je jouw client gewoon terug en stuur je een mailtje naar de dader dat dit geen gewenste ontwikkeling is.
Mocht het geen DPC'er zijn en doet hij dit meerdere malen nadat jij hebt aangegeven dat dit niet een normale gang van zaken is --> dan adviseer ik jou gewoon een klacht bij dnet in te dienen.
Geef hem aan bij een politie agent waarvan je weet dat ie lid is van DPC en de ongeschreven wetten van DPC op dit gebied respecteerd
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Geen idee.. Maar hier een paar geinige ideetjes:Op dinsdag 25 september 2001 08:43 schreef scsi-freak het volgende:
iemand heeft mijn weide betreden, en 4 koeien op zijn naam gezet. Ik ga hem terugpakken, no doubt , maar hoe zijn de "regels" ?
Manier 1: Op zijn machine's verander je het systemtray icon van bijv. Logitech Mouseware, naar het icon van de client.
Manier 2: Kopieer de hele DNET directory naar een dir ergens diep in de Windows dir.. Laat 'm daarmee opstarten, met jouw ID. En laat die andere, die niet meer opgestart word gewoon staan. Lache als ie niet 't menu gebruikt maar de DNET.INI aanpast. Nadeel is dat de client in het begin laat zien voor welk ID deze flushed.
Manier 3: Laat een andere applicatie (het liefst een service) op normal prio draaien, die ook 100% CPU tijd vreet. Zo krijgt zijn koe gewoon geen idle meer, en kost 't 'm redelijk wat tijd om uit te zoeken wat er aan de hand is als ie geen NT/2000 draait. (Nou weet ik niet zeker of je een service op normal prio kan draaien)
...
Pagina: 1