Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
voor dat geld koop je binnekort een
ATi 8500 [rond de 1000]
Ati 7500 [rond de 450]
8500 is sneller dan gf3
ATi 8500 [rond de 1000]
Ati 7500 [rond de 450]
8500 is sneller dan gf3
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Als je dan slim bent.... koop je de ATi Radeon 7500, en met het geld wat je overhoudt koop je een leuk geluidskaartje (Terratac DMX Xfire 1024 of SB Live!)Op dinsdag 25 september 2001 07:49 schreef funkflex het volgende:
voor dat geld koop je binnekort een
ATi 8500 [rond de 1000]
Ati 7500 [rond de 450]
8500 is sneller dan gf3
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik verkoop beide kaarten en heb ze ook allebei getest. Ik heb nog geen systeem gezien waarbij het prijsverschil ( >500,00 ) opweegt tegen het performanceverschil tussen een geforce2 GTS en een geforce3.
Persoonlijk zou ik dus gewoon een Geforce2 GTS kopen en dat verschil nog even in je zak houden totdat een Geforce3 / Radeon II WEL zin heeft en dan je geforce2 verkopen.
Persoonlijk zou ik dus gewoon een Geforce2 GTS kopen en dat verschil nog even in je zak houden totdat een Geforce3 / Radeon II WEL zin heeft en dan je geforce2 verkopen.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Je zal wel degelijk een verschil merken met een Gf3 als met 3dmark bijvoorbeeld. Maar je kan de Gf3 niet (nog) optimaal benutten omdat er nog geen software voor is ontwikkelt. Of heel weinig in ieder geval. Pas wanneer er spellen uitkomen die de Gf3 ondersteunen heeft het nut om hem te gaan kopen. En tegen die tijd zal hij ook wel een stuk goedkoper zijn.
Ik zou nu nog ff wachten dus, maar als je toch een wilt kopen maak er dan wel een Gf3 van. dan ben je tenminste op de toekomst berekend
En het maakt ook met jouw sys wel degelijk uit.
Ik zou nu nog ff wachten dus, maar als je toch een wilt kopen maak er dan wel een Gf3 van. dan ben je tenminste op de toekomst berekend
Signature
True...true...Op dinsdag 25 september 2001 09:13 schreef NukeZz het volgende:
Je zal wel degelijk een verschil merken met een Gf3 als met 3dmark bijvoorbeeld. Maar je kan de Gf3 niet (nog) optimaal benutten omdat er nog geen software voor is ontwikkelt. Of heel weinig in ieder geval. Pas wanneer er spellen uitkomen die de Gf3 ondersteunen heeft het nut om hem te gaan kopen. En tegen die tijd zal hij ook wel een stuk goedkoper zijn.
Maar (!) je kun op dit moment met een Gf3 wel alle spellen op alle resoluties vloeiend spelen...
En dat kan heel mooi zijn als je een 19" of grotere monitor hebt...
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
Ik zou ook op de Ati 8500 wachten, is veel beter dan de Geforce 3 in zowel 2d als 3d.
Ofwel ATI RULEZ
Ofwel ATI RULEZ
Je spreekt jezelf wel een beetje tegenOp dinsdag 25 september 2001 09:16 schreef jbalk het volgende:
Ik zou ook op de Ati 8500 wachten, is veel beter dan de Geforce 3 in zowel 2d als 3d.
Ofwel ATI RULEZ
-- Lid van de GoT:Dutch GeForce Fanclub --
This message was sent from a galaxy far, far away.
Verwijderd
Ik heb zelf een GF2 dus lid van DGF. Maar ja, Rules changes en de nieuwe Ati lijkt veel beter te worden dan de GF3 dus laat Nvidia eerst maar komen met een nieuwe GeForce en dan zie ik het wel weer. In mijn geval zal ik dus voor een Ati gaan. Maar dan mag ik wel lid zijn van DGF want ik heb toch een GF2 dus dat maakt helemaal geen drol uitOp dinsdag 25 september 2001 09:18 schreef PePiEnCoCkiE het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel een beetje tegen
Uhm... tanx guys!
Ik ga (denk ik) voor de GeForce3...
Maar ik wacht nog wel paar maandjes, misschien dat ik kijk hoeveel hij kost op de HCC (in november)...
Maar iig bedankt voor jullie adviezen
Tanx
Ik ga (denk ik) voor de GeForce3...
Maar ik wacht nog wel paar maandjes, misschien dat ik kijk hoeveel hij kost op de HCC (in november)...
Maar iig bedankt voor jullie adviezen
Tanx
Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X
Pagina: 1