Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
??? veel fabrikanten hebben nog geen goede xp drivers. xp is net uit de beta fase en nog niet eens uit!
verw8 je dan van creative dat ze dan ffe snel een drivertje gaan maken?
ze zijn er wel al mee bezig, dus als je nog even geduld heb...
verw8 je dan van creative dat ze dan ffe snel een drivertje gaan maken?
ze zijn er wel al mee bezig, dus als je nog even geduld heb...
De ingebouwde drivers die ze MS aangeleverd hebben voor de release werken niet eens fatsoenlijk (lees stabiel). Als dat al niet eens mogelijk is, waarom zou ik dan verwachten dat ze het later wel goed doen? 4 speaker support, prima voor als ze zelf XP drivers uitgeven. AC3/DTS pass thru, ditto, maar iets als stabiliteit op gecertificeerde platforms mag je toch wel minstens verwachten met de drivers die ze aanleveren aan MS als default drivers.
Kijk naar 2000. Dat is inmiddels bijna 2 jaar uit. Ze hebben net vorige week drivers gereleased die voor sommige(!) kaarten uit de Live! serie problemen oplossen die er al vanaf dag 1 in zaten. Sorry hoor, maar dat noem ik geen driver support.
Kijk naar 2000. Dat is inmiddels bijna 2 jaar uit. Ze hebben net vorige week drivers gereleased die voor sommige(!) kaarten uit de Live! serie problemen oplossen die er al vanaf dag 1 in zaten. Sorry hoor, maar dat noem ik geen driver support.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Bij mij werkt t prima hoor
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
[/rant] (oid)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()