Toon posts:

Deze kast dan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laatste topic over welke kast ik zal kiezen :)
Deze kast lijkt mij wel wat. Volgens mij moet de kwaliteit ook redelijk zijn, aangezien ze ook servercases maken...

Deze kast is te koop bij Hardware.nl voor een bedrag van f. 258,00. EDIT: f. 307,02 incl. BTW :( Als jullie hem me niet sterk afraden wordt het deze denk ik.

De kast die ik wilde kopen wordt het niet, die kost gewoon 440,40 incl. voeding :(

Verwijderd

Ik zou zeker even kijken naar een A-Open HQ48. De 300W versie kost rond de 200 piek inc. btw. Standaard keuze, dat wel, maar voor de rest niets mis mee.

Voor Fl. 300 heb je ook een (300W) A-Open HQ08 AP. foto groot Weer zo'n beproefde keuze :)

Fl. 200 een enlight (vind ik overigens lelijk).

Niet dat er wat mis is met jouw keuze hoor, is ook een mooie kast :)

(ik persoonlijk zou een cheap ass-kastje van Fl. 85 kopen)

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Welke kast wil je precies halen? Op die site staat nl. een hele serie... Overigens vind ik de AOpen kasten ook mooier, maar dat is een kwestie van smaak.

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
InWin maakt ook leuke kasten, deze vind ik ook wel mooi :

Afbeeldingslocatie: http://www.in-win.com/icon/9905/regular/s700.jpg

Ik ben ook nog op zoek naar een andere kast. (Midi-tower) ik ben zat van m'n HQ-08, hij is te groot en te zwaar. Veel te on practisch om steeds mee te nemen. Dit lijkt me wel wat. Iemand enig idee waar ik die kan kopen? Of nog andere suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Het ging me dus om de full-tower met 300W voeding.
Nu ik er over nadenk, die A-Open kasten zijn iets goedkoper en vast niet slechter...

Nou, vooruit dan maar, hier naar Euromax een nieuwe kast halen. Zal wel moeten want deze trekt het niet meer met een extra HD en 2 extra fans :(

Yippeee! M'n eerste nieuwe kast sinds 2 jaar :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Nog mensen met ideeën voor een mooie midi-atx kast?
Pagina: 1