Toon posts:

Interner eerst snel dan traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kep dus internet via de kabel...

als ik mijn computer opstart gaat alles snel maar als ik een tijdje op internet zit gaat het supertraag...

hoe kan dit :?

r moet t zijn |:(

Verwijderd

Topicstarter
niemand :?

Verwijderd

Je TCP/IP stack zal verrot worden na een tijdje, heb ik ook wel eens last van gehad, vooral met Win98. Na Win2K geinstalleerd te hebben was het voor mij weg.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ik had hetzelfde probleem met ADSL / MxStream. Ik heb inmiddels WindowsXP draaien en nu heb ik nergens last van

met Win98 moet je idd om de zoveel uur booten omdat je anders geen data meer over je lijn heen krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
dus het ligt aan win 98,,,:(

oké die pleur ik er wel af :)

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:27

rammes

koekebakker 1e klas

je hebt geen kazaa of edonky of ander share spul draaien zodat je upstream vol loopt en je downstream ook bagger word!

Ik zou het doen!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op dinsdag 25 september 2001 16:24 schreef rammes het volgende:
je hebt geen kazaa of edonky of ander share spul draaien zodat je upstream vol loopt en je downstream ook bagger word!
Hehehe, dat klinkt bekend :P

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Nope, ik heb precies hetzelfde. Ben je lekker aan het downloaden zakt je verbinding naar 0 kb en als je probeerd te reconnecten krijg ik een rnaap error. Ook met games kan ik na een paar uur gewoon opnieuw opstarten omdat ik dan inenen ping 9999 heb.

Reboot en reset van me dsl modem is de enige oplossing bij mij :(

Verwijderd

Topicstarter
is aan dit probleem niks te doen zonder een andere windhoos te installeren :?

• KSR
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KSR

Check ook je email client is. Ik heb namelijk als ik email heb op gehaald ook geen verbinding meer met internet.
Ik draai op Win-ME en IE 6 .
Bij mij lag het aan mijn virusscanner (Norton 2001). *D

Be Stronger Than Your Excuses

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 oktober 2001 23:34 schreef KimSaRo het volgende:
Check ook je email client is. Ik heb namelijk als ik email heb op gehaald ook geen verbinding meer met internet.
Ik draai op Win-ME en IE 6 .
Bij mij lag het aan mijn virusscanner (Norton 2001). *D
en hoe moet ik daar achter komen :?

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:07 schreef hazes het volgende:
dus het ligt aan win 98,,,:(

oké die pleur ik er wel af :)
Klopt de windows 98 tcp/ip stack cached op een gegeven moment zoveel dat het gewoon zo traag als stront word. Vooral als je de kabel/dsl verbinding direct op de pc hebt staan omdat dat nooit de volledige snelheid haalt loopt dat een beetje rot. Een win98 pc op een 10 Mbit hub gaat al een stuk beter :)

(Offtopic: Refresh bij jou logo Hazes is EXTREEM cool ik lach me ballen uit me broek vooral de DBZ hazes! :P )

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 08:27 schreef NewAgePerformance het volgende:

[..]

Een win98 pc op een 10 Mbit hub gaat al een stuk beter :)
:?

wadya mean?
Pagina: 1