Welke versie Q3 gebruik je? Gebruikt de server dezelfde versie (pointrelease)? Verbind je niet per ongeluk naar een server die een MOD draait die je niet hebt? etc etc iets meer info van jouw kant zou mooi zijn.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Heb je OSP geinstalleerd??
www.orangesmoothie.com
Want een heleboel servers draaien dat namelijk.
Heb je auto download aanstaan??
www.orangesmoothie.com
Want een heleboel servers draaien dat namelijk.
Heb je auto download aanstaan??
ik heb auto download nu aanstaan + OSP.
Nu begon het te downloaden maar dan vraagt het naar de cd key en die zit er al in sinds de installatie.
Of zou iemand anders met mijn cd key al op internet zijn?
Nu begon het te downloaden maar dan vraagt het naar de cd key en die zit er al in sinds de installatie.
Verwijderd
kep geen eens een key...heb je helemaal niet nodigOp dinsdag 25 september 2001 16:41 schreef -whodini- het volgende:
ik heb auto download nu aanstaan + OSP.
Verwijderd
Nee de key heb je niet meer nodig, de authenticatie servers staan al een tijdje uit.
Misschien heb je een vage .pk3 in je baseq3 dir staan... Sommige custom models en anders .pk3 files zorgen ervoor dat je op de meeste pure servers niet komt.
Misschien heb je een vage .pk3 in je baseq3 dir staan... Sommige custom models en anders .pk3 files zorgen ervoor dat je op de meeste pure servers niet komt.
Pagina: 1