Toon posts:

colin mcrae 2... arcade -> hoe meer banen krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Ik was laatst colin mcrae 2 aan het spelen en ik vroeg me af hoe ik alle banen kan kiezen in bv multiplayer. Ik heb arcade gespeeld en banen nummer 2 gehaald met een bronzen medaille op easy. Moet ik per se eerste worden????
help

Verwijderd

Je moet op alle niveau's overal eerste worden.

Verwijderd

en dat is echt niet moeilijk..

Verwijderd

gamesdomain.com cheats &zo

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 08:27
Op dinsdag 25 september 2001 00:17 schreef Coolie het volgende:
Hai,

Ik was laatst colin mcrae 2 aan het spelen en ik vroeg me af hoe ik alle banen kan kiezen in bv multiplayer. Ik heb arcade gespeeld en banen nummer 2 gehaald met een bronzen medaille op easy. Moet ik per se eerste worden????
help
Cheats:
maak nieuwe driver aan. Typ bij omschrijving: allthebuttons (alle wagens) of greatnews (all circuits).

Ik vind het overigens best lastig om alles te winnen...

Verwijderd

Topicstarter
arcade halen is best lastig. De normale championship is op easy echt een eitje. Ik ben daar nu bij het uk level. -> ga nu weer spelen. Die codes werkten trouwens niet. vreemd

Verwijderd

Topicstarter
joepie ik heb colin mcrae uitgespeeld op novice. niet moeilijk 2 avonden over gedaan. Nu nog ff de arcade halen.... en netwerken maar

Verwijderd

Topicstarter
wat raar?! ik heb bij arcade de 1e 3 banen gehaald met novice en werd 1e. toen kreeg ik de vraag: restart rally or quit. Ik deed quit. Maar nu kan ik niet class A kiezen. Moet ik dan ook op dat moeilijker nivo 1e worden? (intermedium ofzo?)

Verwijderd

Topicstarter
niemand verder?

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Op dinsdag 25 september 2001 23:58 schreef Coolie het volgende:
...Die codes werkten trouwens niet. vreemd
Dan doe je het verkeerd dus, want ze werken wel. Maak een nieuwe driver aan en geef een naam (aaa of whatever), daarna bij omschrijving type "greatnews" of "allthebuttons" zonder quotes, duh :) als je enter gatie terug naar het menu en kan je alle tracks en auto's kiezen.
Pagina: 1