Toon posts:

voodoo 3/4/5 XP full drivers

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 35582

Topicstarter
HOI!

Op www.voodoofiles.com staan nieuwe voodoo3/4/5 drivers voor win XP. Deze keer 1.4nogwat mb dus ik heb goede hoop dat ze ook echt werken... echter... de downloadlink doet 't niet (tenminste, nu doettie't niet). Mijn vraag dus... weet iemand of die drivers nog ergens anders staan? Of weet iemand betere drivers dan hierboven beschreven drivers?

THNX!!!!!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-03 14:16
Welke bedoel je dan? Want er staan er nogal wat.

Topicstarter
laat maar... ze hebben 'm weggehaald... stond letterlijk:
voodoo 3/4/5 windows XP FULL drivers

file was 1.4nogwat mb groot maar de link is/was dood... nu staat ie er niet meer... :r

Topicstarter
maar iedereen die andere drivers voor voodoo's onder windows Xtra Problems heeft... let me... eh... US! know!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23-05 21:21

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik heb de zerosignull drivers geprobeerd met XP 2600 en een Voodoo5 maar tis niet te doen OpenGL :( in Halflife

www.tradealliance.nl

• StratoFarmer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-10-2022
De aangepaste w2k drivers van mr. 'evilbanshee' zonder tools enzo werkt bij mij perfect...maar als je wel tools etc wilt hebben dan weet ik het ook niet.

Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]

Anoniem: 20384

Op dinsdag 25 september 2001 16:28 schreef StratoFarmer het volgende:
De aangepaste w2k drivers van mr. 'evilbanshee' zonder tools enzo werkt bij mij perfect...maar als je wel tools etc wilt hebben dan weet ik het ook niet.
kun je ffies een linkie posten

Topicstarter
ze staan er!

kijk op www.voodoofiles.com onder sectie 3Dfx drivers...
staan bovenaan bij NEWEST!

ik weet NIET of ze werken ja of nee... 't is een file (.ace) vann ongeveer 1.4mb... hopenlijk geen geripte winXP beta versie driver zoals al die andere tot nu toe :(

succes 3Dfx VooDoo-clan!

Anoniem: 31124

Kan je ff zeggen hoe ze bevallen??

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:02

WouterG

Dit is geen ondertitel

Bij mij werkte mijn voodoo 3 3000 direct zonder extra drivers. Wat is dan het voordeel van deze drivers?

• Anoniem: 25015
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 17 november 2001 11:58 schreef TomcatX het volgende:
Bij mij werkte mijn voodoo 3 3000 direct zonder extra drivers. Wat is dan het voordeel van deze drivers?
Deze werken ook in OpenGL en Glide, de beste drivers die je nu kunt downloaden zijn Hue 1.0 en de compilatie daarvan (weet niet hoe ze heten) moet je ff in het topic "Sinterklaas82 kijk hier" kijken.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-04 21:42
Voor de voodoo 3!:
Kijk daar eens..
http://www.aesoftware.com/voodoo5.htm

Onderste frame zoek deze eens uit het lijsie.. en download.
Xpentor Voodoo3 XP1-BETA WinXP Drivers XP1-BETA
Xpentor Voodoo3 2000-3000 Windows XP BETA drivers.Supports Glide and OpenG...

Werkt hier perfect!

Topicstarter
Hallo allemaal...
Het is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest want ik had het nogal druk met school enzo... maar ik heb eindelijk n's voodoo 4/5 drivers gevonden die goed werken onder XP...
je kan ze vinden op www.voodoofiles.com... specifieker:
http://www.voodoofiles.com/5467
Lees de beschrijving goed door!

tip: installeer deze drivers na een SCHONE installatie van Windows eXtra Problems... dus eerst formateren die hap voordat je aan de slag gaat met deze drivers... dan heb je het beste resultaat omdat je systeem dan nog niet vervuild is met de overtollige bestanden van andere 3rd party 3dfx drivers!

Didymus.

sorry sint!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
ik heb hier ook xp prof en ik heb een voodoo 3 3000
ik heb ook drivers van voodoofiles.com
en ze werken prefect geen 1 vertraging in spelen ze gaan zelfs sneller ( ik heb wel de achtergrond op 16 bit staan anders gaatie een beetje sloom )

• Anoniem: 37916
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hmmm op voodoofiles zie ik drie comments op die driver..

2 positief 1 negatief....

Ik zou me bijna weer laten over halen om ook wat Xtra Problemen op me pc te installeren.... >:)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee