Toon posts:

Quake 3 op Matrox G550 Dual Head ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topic lijkt me duidelijk. Ik wil Quake 3 via m'n dual head Matrox G550 kaartje op 2 monitoren tegelijk spelen.

In de search was weinig interessants te vinden en op i-net vind ik alleen een tutorial hoe het moet bij quake 3 voor linux en ik gebruik gewoon windows...

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Ben ook wel geinterresseed naar Unreal Tournament op een G450 :)

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Topicstarter
Kom aan! D'r is toch vast wel iemand met een decent idee?

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-10 08:56
Heb hetzelfde geprobeerd met mijn Matrox G440... alleen volgens de friendly people at Matrox kan het wel maar krijg je erg veel last van flikkeringen op het 2e beeldscherm, dit omdat de 2e poort niet goed geconfigureerd is voor OpenGL of TurboGL. Dus het wordt erg moeilijk (en lelijk).

Maar ik zou je aanraden om het forum van Matrox eens te bezoeken en daar een post neerleggen... Erg wijze mensen daar!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 11:42 schreef party42 het volgende:
Heb hetzelfde geprobeerd met mijn Matrox G440... alleen volgens de friendly people at Matrox kan het wel maar krijg je erg veel last van flikkeringen op het 2e beeldscherm, dit omdat de 2e poort niet goed geconfigureerd is voor OpenGL of TurboGL. Dus het wordt erg moeilijk (en lelijk).

Maar ik zou je aanraden om het forum van Matrox eens te bezoeken en daar een post neerleggen... Erg wijze mensen daar!
ThanX bro! :)
I'll check it out!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Op dinsdag 25 september 2001 11:42 schreef party42 het volgende:

Heb je al es in Direct3D geprobeerd? Ik heb op mijn G400 DH nooit UT gespeeld maar bijvoorbeeld Falcon 4.0 en andere sims werkte prima met de DualHead wanneer ik Direct3D gebruikte. OpenGL (TurboGL) was nooit echt een suc6 met die G400 bij mij.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 23:05 schreef SanderHovestad het volgende:
Ben ook wel geinterresseed naar Unreal Tournament op een G450 :)
Voor unreal tournament op een windows bak kun je hier kijken:

http://www.planetquake.com/mhg/

De tutorial die er staat voor quakeIII is alleen geschikt voor linux bakken...
Pagina: 1