Praten over gebande users

Pagina: 1
Acties:

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-11 21:36

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/236747

Dit is eerlijk gezegd de eerste keer dat ik me echt betutteld voel door een Modje, en ik irriteer me er redelijk aan.

Het gaat over Lordspacie die een (perm?)ban heeft gekregen, maar meer in het algemeen over jullie ban-talk-policy. Ik ben absoluut niet uit op sappige details, of citaten uit dingen die lordspacie gezegd heeft. Maar het is iemand die door jullie niet wordt getolereerd. Nu hoor je hier en daar "geruchten" over zijn toestand, maar niemand die ons wil mededelen wat er met een GoT-genoot is gebeurt.

Ik ben het niet per definitie oneens met wat jullie doen, maar toch deze vraag:

Wat is jullie beleid hieromtrent?
Is het echt heel vreemd dat wij dit willen weten?

|_____vakje______|

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

beleid is als men de user niet meer mag, dat hij dan gebanned wordt volgens mij. :?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Dat topic is naar alle waarschijnlijkheid niet gesloten omdat je niet mag weten waarom hij gebanned is (staat overigens uitgelegd), maar omdat er nogal onverschillig door sommige users gereageerd werd. Althans zo lees ik het.

Het is inderdaad niet netjes om dan over iemand zo te gaan praten terwijl deze zelf er niet bij is en dus ook niet kan reageren.

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 22:58 schreef jelmervos het volgende:
beleid is als men de user niet meer mag, dat hij dan gebanned wordt volgens mij. :?
Snap ik... maar dat beleid vraag ik niet.
Wat mag er verteld worden over een user-ban? Ik ben nieuwsgierig of hij terugkomt.

En globaal ook wat hij heeft misdaan.
Te vaak kleine overtredingen?
Misbruik van het forum?
Erg foute uitlatingen?

Gewoon... ff een korte toelichting is toch niet zo moeilijk?

|_____vakje______|

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

Op maandag 24 september 2001 22:58 schreef jelmervos het volgende:
Wat doe jij hier dan nog >:) :P geintje :+

Zoals nelske zegt, het is gewoon lame om dingen te vragen over gebande users....

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

En verder is de crew in principe geen uitleg aan de users verplicht (aan de gebande uiteraard wel).

Achter iemands rug om een topic over hemzelf starten leek mij ook niet zo netjes...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Topicstarter
Op maandag 24 september 2001 23:09 schreef JvS het volgende:
En verder is de crew in principe geen uitleg aan de users verplicht (aan de gebande uiteraard wel).
NEE.. niet _verplicht_ nee :(
Maar jullie zijn ook helemaal niet verplicht om GoT online te houden!? Of überhaupt in dit topic te reageren!

Denk "klantgericht"!!

(p.s. ik wind me waarschijnlijk iets teveel op.. ik ga wel slapen en morgen misschien nog eens posten ofzo, maar dit schept wel een heel afstandelijke sfeer tussen crew en users)

|_____vakje______|

Verwijderd

Wie is lordspacie? Want heb in meerder threads al over hem gelezen.

Weet het al.
Wow die gast heeft alleen maar slotjes op zijn naam staan. Als ik een search doe op topic starter.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 25 september 2001 14:14 schreef Virtual-nobody het volgende:
Wow die gat heeft alleen maar slotjes op zijn naam staan.
En niet zonder reden :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 14:42 schreef Exirion het volgende:

[..]

En niet zonder reden :)
Ja ik zag het al waren allemaal su. Maar goed. Wil jij die type fout uit je quote halen?
Pagina: 1