Verwijderd
Dit is het laatste topic:
[topic=219734/1/25]
Hij is naar een andere drukkerij gegaan en daar willen we nog steeds verslag van.
Maar dat krijgen we niet en nu ziet iedereen het heel somber in.
Zoveel vertrouwen zou ik niet in 'm hebben.Op dinsdag 25 september 2001 09:36 schreef Chief het volgende:
Maak je geen zorgen....Ajampaniki doet zijn best...we zijn er druk mee bezig...
Denk niet dat dat kiddie er nog iets van terecht gaat brengen
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Verwijderd
zow nu is ie weer bovenaan
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Edit: Tiepen is moeileik
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
De drukker kan toch niet de prijzen doorgeven.Op woensdag 26 september 2001 16:13 schreef BlackBurn het volgende:
Deel de prijzen even meeIk ben nieuwsgierig, want die T-shirts zijn
Edit: Tiepen is moeileik
Denk dat Ajampanika (hoe je het ook schrijft) er misschien wel 1,- op verdient.
Verwijderd
Lees je de topics wel us waar je in post?Op woensdag 26 september 2001 18:35 schreef ExiRana het volgende:
Ej, ik wil ook wel zo`n t-shirt!Waar kun je die kopen, en wat kost dat dan nog zo shirtje?
Als je dat namelijk had gedaan dan wist je het antwoord op je vragen. Namelijk dat de prijzen nog niet bekend zijn voor ons en je die shirts (waarschijnlijk) kan gaan kopen bij Ajampani-nogwat.
There is no magic.
aan ajamp... : reageer ff
Verwijderd
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Op donderdag 27 september 2001 09:18 schreef Chief het volgende:
we gaan ff een proefdruk maken....Ajam...ik heb ook nog gevraagd om een scherper ontwerp. Als dat mogelijk is uiteraard...stuur me die dan zo snel mogelijk. Ik ben de hele dag druk maar vanavond check ik deze thread weer. aight?
volgens ajampaniki was deze niet scherp genoeg, klpt dit??
btw een res van 1600 x 1200
Je plaatje is wel groot maar toch net iets te onscherp op sommige delen.Op donderdag 27 september 2001 17:23 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wèh zedde gij??
Op donderdag 27 september 2001 09:18 schreef Chief het volgende:
we gaan ff een proefdruk maken....Ajam...ik heb ook nog gevraagd om een scherper ontwerp. Als dat mogelijk is uiteraard...stuur me die dan zo snel mogelijk. Ik ben de hele dag druk maar vanavond check ik deze thread weer. aight?
ff vraagie, zal het lukken om het shirt te krijgen voor hcc dagen?? 23, 24, 25 november.... het zal namelijk dan wel cool zijn
Ik heb dan me dpc shirt aan denk ik.....Op maandag 01 oktober 2001 07:08 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
![]()
ff vraagie, zal het lukken om het shirt te krijgen voor hcc dagen?? 23, 24, 25 november.... het zal namelijk dan wel cool zijn![]()
Verwijderd
ehm ?? ik heb een heel ander ontwerp gekregen......en offerte voor gedaan. Dit plaatje is scherp genoeg maar, zoals ik al zei, heel anders.Op donderdag 27 september 2001 17:23 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
[afbeelding]
k maakt niet uit. maar er was op een gegeven moment een vraag eerst naar een andere foto dat niet scherp was vandaar dat ik dus deze ff hier plaatste.Op maandag 01 oktober 2001 10:11 schreef Chief het volgende:
[..]
ehm ?? ik heb een heel ander ontwerp gekregen......en offerte voor gedaan. Dit plaatje is scherp genoeg maar, zoals ik al zei, heel anders.
Het plaatje wat resettim heeft gepost is ook niet de goede. Kan degene die het plaatje dat op het shirt moet ff aanpassen zodat die mobo er wat scherper opkomt. Eventueel met het plaatje van resettimOp maandag 01 oktober 2001 10:11 schreef Chief het volgende:
[..]
ehm ?? ik heb een heel ander ontwerp gekregen......en offerte voor gedaan. Dit plaatje is scherp genoeg maar, zoals ik al zei, heel anders.
maar okeej anyway ... ik maak hieruit op dat er nog geen shirts zijn ...
open ff nieuwe forum als we ze weer kennen bestellen !!!!
greetzzzzzzzz speedy